11 Reacties

3 maanden geleden

Hier de foto

3 maanden geleden

Wel een duidelijke lijn. Misschien even een digitale test doen?

3 maanden geleden

Dit lijkt bij mij ook een beetje het geval en voor mij de 1e keer dus ik lees even mee. Ik moet wel zeggen dat de 'normale' test van vandaag dus vanaf 25ml/u een stuk beter resultaat gaf dan de early test van gisteren en vandaag, wat ik ook een beetje vreemd vond

3 maanden geleden

Reactie op Sabinels95

Dit lijkt bij mij ook een beetje het geval en voor mij de 1e keer dus ik le ...
Ja ik kan misschien ook eens een ander merk proberen, heb wel vanavond mijn tweede bloedname dus eigenlijk weet ik vanaf morgen hoe het zit

3 maanden geleden

Ik zie een dik positieve test:)

3 maanden geleden

Persoonlijk zou ik jezelf niet zo gek laten maken. Positief is positief. Denk dat je hier alleen maar meer stress van krijgt

3 maanden geleden

Reactie op Vd12345678

Hier de foto
Ik heb net hetzelfde met de testen van dit merk, misschien ligt het aan de testen?

3 maanden geleden

Reactie op Vanillecola

Ik zie een dik positieve test:)
Hoi Dames, Ik ben sinds begin januari gestopt met de pil en ben ik meteen foliumzuur gaan slikken. Afgelopen twee weken heb ik erge last van zwangerschaps-symptomen (opgeblazen buik, mood swings, cravings, geïrriteerde huid, moeheid, krampjes en harde buik). Nu heb ik week geleden een licht streepje gezien! (Helaas geen foto van). En afgelopen Dinsdag had ik een zwangerschapstest van ClearBlue gedaan deze gaf een licht kruisje. Vandaag heb ik nog een test gedaan en deze geeft negatief. Ik wordt nu een beetje gek wat het is, help me out! Dankjewel alvast! 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Denise Pot

Hoi Dames, Ik ben sinds begin januari gestopt met de pil en ben ik meteen ...
De test van vandaag

3 maanden geleden

Reactie op Denise Pot

De test van vandaag
Sorry maar ik zie helaas geen streepje

3 maanden geleden

Reactie op Denise Pot

De test van vandaag
Ik zie helaas ook geen streepje. Ik heb wel gehoord dat de clearblue testen met de blauwe inkt vaker vals positief zijn.