18 Reacties

3 maanden geleden

Ik🙋🏼‍♀️, ik ben ook zwanger voor m’n 2e en had ook direct syptomen bij mijn 1e zwangerschap. Maar nu bij de 2e heb k alleen last van hevige onderrugpijn en vermoeidheid. Verder niks.

3 maanden geleden

Ik ook. Ben morgen 5 weken en nog geen symptomen, bij mijn dochtertje was dit wel direct al aanwezig

3 maanden geleden

Ik heb ook geen symptomen althans amper , beetje zere borsten, soms zwaar gevoel onderrug. 5 weken nu. Schijnt gewoon prima te kunnen zijn dus laten we er van genieten :)

3 maanden geleden

Ik ben nu voor de 3e keer zwanger. Eerst mijn zoontje waarbij ik zo erg niks voelde dat ik er pas na 8 werken erachter kwam. Daarna mijn dochter waarbij ik vanaf dag 1 kotsmisselijk ben geweest. Het zegt echt niks! En elke zwangerschap is zo anders! 🍀

3 maanden geleden

Zwanger van de 1ste Af en toe steekjes in mn onderbuik en rug Misselijk af en toe Kleine beetjes eten Moe

3 maanden geleden

Ik ben nu in totaal voor de 5e keer zwanger. Sowieso 2 goede en 2 slechte zwangerschappen. De goede zwangerschappen heb ik nauwelijks ergens last van gehad (dat kwam pas later met veel maagzuur) en de slechte zwangerschappen voelde ik me juist beroerd en misselijk. Nu wederom weinig klachten dus 🤞 dat dit ook weer een goede zwangerschap is.

3 maanden geleden

Thanks voor alle reacties!

3 maanden geleden

Hier op het begin wat gevoel in m’n buik en moe. Nu nergens last van, al wil ik iets voelen, voel ik niets. In de nacht met omdraaien misschien wat misselijk. Maar dat is meer omdat het wellicht kan bij zwangerschap, anders zou het me denk ik niet opgevallen zijn. Heb zojuist weer een test gedaan (5 weken) omdat ik echt niets voelde en wat licht bruine afscheiding had. Test: zwanger dan zwanger.

3 maanden geleden

Reactie op Schmett

Hier op het begin wat gevoel in m’n buik en moe. Nu nergens last van, al wi ...
Oja, mijn man merkt er anders wel wat van. Ik ben wat meer chagrijnig. 😅🫢 Gelukkig kan hij het relativeren en komt er binnen 5 minuten al een sorry.

3 maanden geleden

Bij mij eigenlijk ook precies hetzelfde verhaal. 1e zwangerschap had ik echt alle klachten wat je maar kon bedenken en nu alleen maar moe… 😅 ik wil niet te vroeg juichen!

3 maanden geleden

Ik ben zwanger van de 2e, nu alleen wat gerommel in mijn darmen, bij de eerste ook nergens last van gehad. Toen waren zo ongeveer de eerste symptomen de schopjes van de baby 😅. Ben dus erg benieuwd hoe het deze keer zal gaan

3 maanden geleden

Ik heb nergens last van. Toen ik in verwachting was van mijn dochter was ik een dag voor de test onwijs moe en alleen maar aan het spugen. Stiekem hoop ik dat dit zo blijft 😉

3 maanden geleden

Ik ook superweinig. 6wk+3, soms last van krampjes onderbuik en lage rugpijn, maar thats it. Ik geniet ervan dat ik nu niet veel symptomen heb

3 maanden geleden

Ik ook zwanger van de tweede en voel nu ook vrij weinig! Bij de eerste ook meteen misselijk gevoel. Kan niet wachten op de eerste echo.. #duurtlaaaaang

3 maanden geleden

Ik merk ook niet zoveel! Eerste zwangerschap. Ik ben alleen wat meer moe en m'n buik is opgezet. Begin vorige week had ik wat lichte krampjes maar nu niet meer. Ben verder niet misselijk, geen gevoelige borsten etc. Blij vlagen maak ik me hier zorgen om, ik hoop zo erg dat het goed zit allemaal. Aan de andere kant lees ik ook dat elke zwangerschap anders is. Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met weinig symptomen. Ben nu 5+3 trouwens.

3 maanden geleden

Ik heb deze keer ook weinig symptomen.. bij mijn andere zwangerschappen veel misselijk en overgeven. Nu precies vandaag met 6+0 heb ik last van geuren maar niet heel misselijk. Dit maakt me erg onzeker. Ik dacht veel aan een miskraam deze keer. Hopelijk is mijn gevoel onjuist.

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Bij de eerste had ik enorm last van symptomen. Nu heb ik ook bijna geen symptomen, op gevoelige borsten,onderrug pijn en vermoeidheid na.

3 maanden geleden

Ik had juist bij mijn zoontje 0 symptomen. Nu voel ik mij iets slechter