9 Reacties

2 maanden geleden

Bij mij gaat het ook niet zo goed op dit moment 馃檲 ik zie mezelf ook al aankomen en koop ineens allemaal ongezonde dingen wat ik normaal helemaal niet doe. Heb zelf weinig trek in fruit, maar ik ga wel goed op soms een droge cracker of wortels.. maar daarnaast dus ook chips etc 馃檲馃ゴ馃槀

2 maanden geleden

Bakje magere (vruchten)yoghurt met granola, van die droge biscuitjes van Lu, fruit, cracker met hummus en groente

2 maanden geleden

Groente (bijv. Komkommer, tomaatjes, wortels, paprika) dippen in Humus. Zelf popcorn maken. Cracker of rijstwafel met avocado en kipfilet. Paar blokjes kaas. Ok茅 en nu krijg ik trek haha

2 maanden geleden

Appel met kaneel; augurken; komkommer met satesaus (ja 茅cht lekker!); lu crackers met zuivelspread

2 maanden geleden

Mijn partner maakt gember shotjes tot nu toe niet genomen mag je dat ook als je zwanger bent?

2 maanden geleden

Reactie op Chann23

Mijn partner maakt gember shotjes tot nu toe niet genomen mag je dat ook al ...
Gember mag gewoon. Tenzij hij er ingredi毛nten in doet die je niet mag. Je kan altijd even checken in de Zwangerhap app van het Voedingscentrum

2 maanden geleden

Reactie op Chann23

Mijn partner maakt gember shotjes tot nu toe niet genomen mag je dat ook al ...
Ik drink de hele dag gembershot in heet water als een soort sterke gemberthee. Helpt hier super goed tegen de misselijkheid!

2 maanden geleden

Een augurk wikkelen in een plak kipfilet is een lekker snackje van Broodje Dunner!

2 maanden geleden

Ik neem altijd een stuk fruit, yoghurt en suikervrij koekje mee naar mijn werk. Andere alternatieven: nootjes, granola, soep...