6 Reacties

2 maanden geleden

Hii wat je hebt gegeten kan als het goed is geen kwaat. Ik gebruik de app zwangerhap om te checken of ik dingen mag eten als ik er twijfel bij heb staat alles duidelijk in x

2 maanden geleden

Reactie op Babywens77

Hii wat je hebt gegeten kan als het goed is geen kwaat. Ik gebruik de app z ...
Nee als het goed is niet he? Ja klopt, die gebruik ik. Maar als je ergens uit eten gaat, weet je nooit 100 procent zeker hoe het bereid wordt natuurlijk…

2 maanden geleden

Neehoor! Toevallig heb ik gister ook spareribs op. Het vlees viel ook van het bot af dus was hartstikke gaar! Ook met salade en sausjes erbij. Het blijft altijd een beetje spannend om uiteten te gaan of af te halen, omdat je geen zicht hebt op hoe het klaargemaakt wordt. Maar vooralsnog kan je er wel vanuit gaan dat alles hygiënisch en schoon wordt klaargemaakt.

2 maanden geleden

Haha herkenbaar. Ik zit Italië en als ik ergens van houd is het pasta enzo. Maar met alle kazen, rauwe ei etc etc vind ik het soms best lastig. Ik ga er maar vanuit dat het gepasteuriseerd is en probeer het ook een beetje los te laten...

2 maanden geleden

Je moet er vanuit gaan dat in een restaurant alles goed bereid is. En je kan altijd aangeven dat je zwanger bent. Verder moet je gewoon opletten dat je niks rauws eet. Dus ook alles wat bereid kan zijn met rauwe eieren zoals arretjes cake. Denk ook bij rauw aan filet american bijvoorbeeld. En rauwe vis Verder is t niet zo moeilijk. Denk dat dit t belangrijkste is. Verder zoek je gewoon alles op zwangerhap op

2 maanden geleden

Verder kan je in de app Zwangerhap overzichtelijk zien wrlke etensmaren wel of niet worden aangereden