22 Reacties

3 maanden geleden

Dit is wel een fijne topic! 30 juli hebben wij de eerste echo, en vind het wel prettig om ook goede echo verhalen te lezen, want anders maakt het allemaal wel erg onzeker

3 maanden geleden

Dit is wel een fijne topic! 30 juli hebben wij de eerste echo, en vind het ...
Precies mijn gedachte idd! Spannend altijd de 1e echo, lees daarna graag in deze topic hoe het is gegaan:)!

3 maanden geleden

Dit is wel een fijne topic! 30 juli hebben wij de eerste echo, en vind het ...
Ja inderdaad, super fijn! Hier ook de 30ste eerste echo. Kan niet wachten 🤭

3 maanden geleden

Wij hebben 9 juli onze eerste echo gehad was toen 6 weken en hartje konden wij ook al zien flikkeren zo mooi om te zien. 6 augustus onze termijn echo en merk toch sinds gisteren dat ik ineens weer gespannen begin te worden en er weer van alles door me hoofd gaat. 6 augustus lijkt zover weg terwijl het 2 weken zijn🥹

3 maanden geleden

Wij hebben 9 juli onze eerste echo gehad was toen 6 weken en hartje konden ...
Haha ja de spanning blijft dan toch idd. Wij 9 augustus de termijn echo. En idd eigenlijk is het best snel, maar toch te lang haha.

3 maanden geleden

Fijn om te horen! Ik heb morgen de eerste echo word zo onzeker soms omdat je vaak geen fijne berichten leest

3 maanden geleden

Reactie op Bella01

Haha ja de spanning blijft dan toch idd. Wij 9 augustus de termijn echo. En ...
Oohhh het is verschrikkelijk ik Was echt opgelucht en sinds gisteren ineens vind ik het toch weer spannend hahaha! Terwijl we al een goede eerste echo hebben gehad🙈

3 maanden geleden

Oohhh het is verschrikkelijk ik Was echt opgelucht en sinds gisteren ineens ...
Snap je helemaal haha. Mijn vriend heeft dat dus zooo niet. Dus naja die kan me daarin wel helpen gelukkig. En ik gooi het ook maar wat op de hormonen haha.

3 maanden geleden

Reactie op Bella01

Snap je helemaal haha. Mijn vriend heeft dat dus zooo niet. Dus naja die ka ...
Hahahah hier ook! Me vriend is zo nuchter en zo positief hij zegt ook waarom stress je nou ineens de echo was goed zet het van je af😂 nou dat probeer ik dan maar even doorbijten 2 weken en dan de kleine uk weer zien

3 maanden geleden

Wij hebben gisteren met 6 weken en 4 dagen een goede echo gehad met kloppend hartje gehad, ondanks 2 dagen flink wat bloedverlies! 🍀

3 maanden geleden

Hahahah hier ook! Me vriend is zo nuchter en zo positief hij zegt ook waaro ...
Hahaha idd hier net zo! Dat het maar snel zover mag zijn!

3 maanden geleden

Reactie op LS5236

Wij hebben gisteren met 6 weken en 4 dagen een goede echo gehad met kloppen ...
Wat super! Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Net de eerste echo gehad ben nu 7 weken alles zag er goed uit gelukkig wat ben ik zenuwachtig geweest. Doordat ik zo blij was ben ik zoveel dingen vergeten te vragen.. zoals of ik gewoon mag sporten en met het werken ik werk in de schoonmaak of ik daar al wat dingen moet aanpassen kan ik hiervoor nog bellen naar de verloskundige?

3 maanden geleden

Eerste echo gehad met 6+3 zat op de goede plaats en een mooi kloppend hartje en een lengte van 6,7 mm Gisteren nog een echo gehad omdat ik sinds het weekend last heb van bruin bloed verlies en me zorgen maakte. Ons kleintje zit nog steeds lekker en nog altijd dat kloppende hartje ❤️ Daarnaast in een week tijd in groei verdubbeld naar 12,6 mm 😍 zo trots op mn kleintje!

3 maanden geleden

Gisteren onze eerste echo gehad! Werd wat onzeker of het wel goed zat omdat ik bij mijn eerste zwangerschap veel symptomen had, hier eerst ook maar sinds 1,5 wk ben ik veel minder moe en misselijk. Een hele goede echo gehad! Zijn zelfs misschien net een paar daagjes verder 🧡

3 maanden geleden

Reactie op DaphBrown

Gisteren onze eerste echo gehad! Werd wat onzeker of het wel goed zat omdat ...
Oohhh ik ken dit!!!! Dit maakten mij ook zo zenuwachtig van me eerste mega veel kramp gehad en van de 2e geen klachten maar gelukkig om 6 weken ook een goede echo gehad!

3 maanden geleden

Reactie op lovelifexx

Net de eerste echo gehad ben nu 7 weken alles zag er goed uit gelukkig wat ...
Gefeliciteerd! Toevallig heb ik wel gevraagd naar sporten en dit kan gewoon en wordt ook aangeraden. Zodat je spieren en conditie goed blijven. Ze vertelde dat sommigen hun hele zwangerschap gewoon sporten, doen wat goed voelt, maar contact sport is minder verstandig. Maar zoals tennis etc. Kan gewoon zonder gevaar. En xe vk kun je altijd bellen als je vragen enz hebt.

3 maanden geleden

Hier ook een goede echo op 7+3!

3 maanden geleden

Vanmiddag de eerste echo gehad met vermoedelijk 6+5 en een mooi kloppend hartje gezien. 🥹❤️🥹 Zo blij mee. Het zag er helemaal goed uit voor deze termijn. Hopelijk blijft het goed gaan 🙏

3 maanden geleden

Vanmiddag de eerste echo gehad bij 6+2. Het hartje klopte al super goed. Was echt een goede echo. Zo bijzonder om dat hartje te zien kloppen. Wij hebben een vroege echo gehad vanwege IUI.