8 Reacties

één maand geleden

Wij hebben bij onze dochter een dupe van de Lidl gekocht. Erg stevig en beviel ons goed. https://www.lidl.nl/p/roba-2-in-1-kinderstoel-born-up-zickzack/p100366796

één maand geleden

Tripptrapp staat ook heel vaak op marktplaats. Wij vinden het hele fijne stevige stoelen. Mijn ouders gebruiken voor hun kleinkinderen de tripptrapps waar wij als kind hebben op gezeten:)

één maand geleden

Wij hebben een tweedehands triptrap (heel veel aanbod) op de kop getikt bij de kringloop voor €20, nieuw model. Likje verf en hij kan weer door als nieuw! Newbornset erbij gekocht en mn dochter heeft er echt veel in gelegen als baby dus echt waard!

één maand geleden

Een vriendin van mij had trouwens eerst ook die van Novi, maar ze vond m irritant (ik weet even niet meer waarom) en heeft toen alsnog de triptrap gekocht

één maand geleden

Reactie op Verseau

Wij hebben bij onze dochter een dupe van de Lidl gekocht. Erg stevig en be ...
Bedankt voor de tip!! Ik ga deze ook kopen

één maand geleden

Check inderdaad marktplaats voor de tripptrapp. Het fijne is dat je deze stoel echt kan gebruiken tot je kind puber is en je op marktplaats een zachte prijs betaalt. Wij hebben er 2 jaar geleden een gekocht incl newbornset, peuterset en hoezen voor €100

één maand geleden

Marktplaats 😉

één maand geleden

Hier ook een tweedehands tripptrapp! En de newborn set hadden we van vrienden geleend. Hopelijk kan dat nu weer 😅