14 Reacties

3 maanden geleden

Lage bloeddruk?

3 maanden geleden

Puur kokoswater kan je hierbij helpen door in de juiste verhouding mineralen aan te vullen. Ik had hier ook last van en drink nu om de dag een glaasje!

3 maanden geleden

Ik heb precies t zelfde. Net m'n bloeddruk gemeten deze is aan de lage kant

3 maanden geleden

Verder geen last van misselijkheid of pijn tussen schouderbladen? Dan zou ik mij verder niet veel zorgen maken misschien idd lage bloeddruk

3 maanden geleden

Verder geen last van misselijkheid of pijn tussen schouderbladen? Dan zou i ...
Wat betekent het dan als je wel pijn tussen je schouderbladen hebt?

3 maanden geleden

Ik ga toevallig net op bed liggen omdat ik mij niet goed voel. Warm/koud/duizelig/licht in het hoofd. Was doordat ik eerder vrij was even de tuin in gegaan, werd duizelig dus dacht dat ik moest eten. Gedaan. Hielp niet. Dus ik ga proberen te slapen met de hoop dat het straks beter wordt. Ik volg dus even mee....

3 maanden geleden

Wat betekent het dan als je wel pijn tussen je schouderbladen hebt?
De symptomen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb er 1 gehad.had toen die klachten niet dus ben op t nippertje geholpen. Dus mocht je die pijn hebben en duizelig overgeven of iets dergelijks dat gelijk bij verloskundige melden voor de zekerheid

3 maanden geleden

Verder geen last van misselijkheid of pijn tussen schouderbladen? Dan zou i ...
Nee dat niet.

3 maanden geleden

Ik heb inderdaad een lage bloeddruk en als ik opsta wordt het zwart voor mijn ogen! Heb ik momenteel meer last van dan normaal!

3 maanden geleden

De symptomen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb er 1 gehad. ...
Ah dat wist ik niet! Thx voor de info. Ik heb niet echt denk ik die stekende pijn in m'n schouderbladen, maar wel even pijn in m'n rug (onderin gaat het nu beter, het is vooral nog midden in m'n rug..) Maar dat zal vast geen kwaad kunnen 🥰

3 maanden geleden

Lage bloeddruk of misschien last van bloedarmoede! Zou dat laatste even laten uitsluiten

3 maanden geleden

Ah dat wist ik niet! Thx voor de info. Ik heb niet echt denk ik die stekend ...
Nee onderrug zeker niet. Dat is normaal. Een bbz komt ook niet zo heel vaak voor. Maar ik wil wel iedereen attenderen op de klachten. Maar ik wil je niet bang maken hoor. Maar heel veel weten dit niet.

3 maanden geleden

Reactie op Inus

Nee dat niet.
Misselijkheid sinds vandaag wel ontzettend.

3 maanden geleden

Ik ben ook vaak duizelig! 6w+3