Hoi meiden,
Ik ben nu 8 weken en 3 dagen.
Ik heb vaak in ene zo’n enorme leeg buikgevoel alsof je al ureeeeen niet gegeten hebt dat je er zelfs misselijk van wordt terwijl ik om de 2/3 uur wat eet. Is dit herkenbaar voor andere ? Ik ervaar niet eens echt honger alleen mijn maag lijkt super super leeg dat het een soort verkrampt gevoel geeft.
Ja dit is zo mega herkenbaar! Heel leeg gevoel, sommige dagen juist misselijk en snel vol, maar overwegend heel erg leeg en als ik dan idd te lang niets eet heel slap en misselijk / naar. Wil liever niet te veel aankomen maar echt geen optie om er niet naar te luisteren voor mij
Ja dit is zo mega herkenbaar! Heel leeg gevoel, sommige dagen juist misseli ...
Het helpt vaak om de grotere maaltijden op te splitsen in meerdere kleine maaltijden. Totaal heb je maar 200-300kcal meer nodig dan normaal. Dus door de maaltijden kleiner te maken maar wel vaker te eten, kan je het hongergevoel opvangen.
Heel herkenbaar, ik moest zelfs 3 keer eruit ‘s nachts om te eten. Nu ben ik veel minder gaan doen en is de honger ook weg! Misschien geeft je lichaam gewoon aan dat je te veel doet ?
Ik had het heel erg, veel trek en in de ongezondste dingen en het leek steeds niet genoeg. Nu ik meer op vaste tijden eet en gezondere producten eet gaat het beter. Voeding die je lichaam en je kleine voed