15 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Mijn buik maakt er ook echt geluid bij. Dus ik pak iedere keer toch maar weer wat te eten. Ben nu 7+6

2 maanden geleden

Zoo herkenbaar

2 maanden geleden

Meid, ik heb hier enorme last van tot frustratie aan toe😭

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik pak dan maar wat want anders wordt ik alleen maar misselijker

2 maanden geleden

Ja dit is zo mega herkenbaar! Heel leeg gevoel, sommige dagen juist misselijk en snel vol, maar overwegend heel erg leeg en als ik dan idd te lang niets eet heel slap en misselijk / naar. Wil liever niet te veel aankomen maar echt geen optie om er niet naar te luisteren voor mij

2 maanden geleden

Jahoor heel herkenbaar. En dan zo'n naar gevoel dat ik niet eens wil eten soms 😅

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, en dan na 3 happen ‘vol’ te zitten😅

2 maanden geleden

Reactie op Yvy31

Ja dit is zo mega herkenbaar! Heel leeg gevoel, sommige dagen juist misseli ...
Ja dat heb ik ook. Wil wel gezond eten en niet te veel aankomen maar ik moet zoveel eten..

2 maanden geleden

Meid, ik heb hier enorme last van tot frustratie aan toe😭
Ohh vreselijk is het ..

2 maanden geleden

Reactie op Yvy31

Ja dit is zo mega herkenbaar! Heel leeg gevoel, sommige dagen juist misseli ...
Het helpt vaak om de grotere maaltijden op te splitsen in meerdere kleine maaltijden. Totaal heb je maar 200-300kcal meer nodig dan normaal. Dus door de maaltijden kleiner te maken maar wel vaker te eten, kan je het hongergevoel opvangen.

2 maanden geleden

Reactie op Boerma25

Het helpt vaak om de grotere maaltijden op te splitsen in meerdere kleine m ...
Jaa dat probeer ik nu ook maar inderdaad. Super lief de tip dank je wel!

2 maanden geleden

Pff ja, ik probeer dan vooral wat fruit, yoghurt of een lichte cracker te eten. Dat helpt vervolgens heel goed

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik moest zelfs 3 keer eruit ‘s nachts om te eten. Nu ben ik veel minder gaan doen en is de honger ook weg! Misschien geeft je lichaam gewoon aan dat je te veel doet ?

2 maanden geleden

Reactie op Merellll

Heel herkenbaar, ik moest zelfs 3 keer eruit ‘s nachts om te eten. Nu ben i ...
Jaa dat zou ook nog kunnen inderdaad.. ik heb nu ook standaard wat eten naast mijn bed voor als ik trek krijg.

2 maanden geleden

Ik had het heel erg, veel trek en in de ongezondste dingen en het leek steeds niet genoeg. Nu ik meer op vaste tijden eet en gezondere producten eet gaat het beter. Voeding die je lichaam en je kleine voed