17 Reacties

2 maanden geleden

Ben vandaag 10 weken

2 maanden geleden

Ben vandaag 10 weken
Is dit niet gewoon van de sperma?

2 maanden geleden

Dit is gewoon normaal. En de dag nadat je gemeenschap hebt gehad kun je ook licht bloedverlies hebben maar laat het wel altijd even checken natuurlijk

2 maanden geleden

Reactie op VD2024

Is dit niet gewoon van de sperma?
Ik weet het niet we hebben het gisteren avond gezellig gehad, heb al sinds me zwangerschap slijm verlies maar dit was veel en dik wel gewoon wit/ doorzichtig geen bloed verder ook geen klachten!

2 maanden geleden

Reactie op KimH1998

Dit is gewoon normaal. En de dag nadat je gemeenschap hebt gehad kun je ook ...
Dus dit hoort erbij? Ook als we het gisteren avond gezellig hebben gemaakt? Ik heb verder geen bloed verlies of krampen

2 maanden geleden

Ik heb dit elke dag zonder dat we seks hebben gehad. Ook vandaag 10 weken, maar heb het al weken zo. Wordt steeds meer. Ik schrok eerst ook maar aangezien het gewoon blijft en de laatste echo goed was is het volgens mij normaal.

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb dit elke dag zonder dat we seks hebben gehad. Ook vandaag 10 weken, ...
Ohh echt waar? Dan hebben we het zelfde! Ik heb het ook mega erg sinds ik zwanger ben en eerst schrok ik steeds toen zakten dat een beetje af, en toen ineens vannochtend zo ontzettend veel was echt een hele klont slijm!

2 maanden geleden

Ohh echt waar? Dan hebben we het zelfde! Ik heb het ook mega erg sinds ik z ...
Ja hoor, het is begonnen sinds 7 weken ongeveer, weet het nog goed want had net mijn eerste echo gehad. Zou me geen zorgen maken!

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ja hoor, het is begonnen sinds 7 weken ongeveer, weet het nog goed want had ...
Gelukkig dankjewel! Want heb het nu al de hele dag niet zoveel als vanmorgen maar toch hahaha

2 maanden geleden

Dus dit hoort erbij? Ook als we het gisteren avond gezellig hebben gemaakt? ...
Ja ik had dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook heel erg. En toen ik dus wat verder was ook bloed verlies iedere keer de dag nadat we gemeenschap hadden gehad. Je schrikt toch iedere keer! Maar dat slijm is volkomen normaal ook zonder gemeenschap heb je door je zwangerschap al wat meer afscheiding

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ja hoor, het is begonnen sinds 7 weken ongeveer, weet het nog goed want had ...
Ik moest plots terug aan dit topic denken aangezien de afscheiding bij mij sinds enkele dagen veel minder is geworden! Nu maak ik mij hier zorgen over 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik moest plots terug aan dit topic denken aangezien de afscheiding bij mij ...
Bij mij is het ook weg! Nu 11.3 alleen na de seks is het nog maar verder niet!!

2 maanden geleden

Bij mij is het ook weg! Nu 11.3 alleen na de seks is het nog maar verder ni ...
Ah dat stelt me gerust! Ik ben ook 11+3! Thx!

2 maanden geleden

Heb jij ook een kindje van juni 22?

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ah dat stelt me gerust! Ik ben ook 11+3! Thx!
Geen probleem!!

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Heb jij ook een kindje van juni 22?
Neee ik was juni 2022 uitgerekend maar is toch een mei kindje geworden!

2 maanden geleden

Neee ik was juni 2022 uitgerekend maar is toch een mei kindje geworden!
Aah! Mijn zoontje is van juni 2022 en nu zijn we exact even ver haha, leuk toevallig !!😀 vanwaar ben jij?