Oké hulp gevraagd. We krijgen een jongetje en we zijn echt zoekende wat betreft de naam!
We vinden kort, stoer en een beetje hip/ van deze tijd wel heel leuk. Niet te Engels / Amerikaans (staat niet zo mooi bij de naam van onze dochter).
Ik vind zelf Ted leuk bijvoorbeeld, maar mijn vriend niet zo. Het type naam vinden we wel beide leuk. Hebben jullie inspiratie in dezelfde richting? Sef kwam bijvoorbeeld ook voorbij.. of Vik.. maar allebei nog niet overtuigd. Weten jullie nog meer leuke namen die hier een beetje op lijken / in dezelfde richting zijn? 😃
Sef en Vik staan ook op mijn lijst! Wat dacht je van Mick, Mats of Sepp?
Wat grappig 😁 zelfde smaak! Ja ook leuke namen, maar dan hou ik toch meer van Sef en Vik. Haha. Iets aparter voor mijn gevoel. Dat vind ik juist wel leuk. Misschien is de conclusie wel gewoon dat we niet verder moeten zoeken 😅
Wat grappig 😁 zelfde smaak! Ja ook leuke namen, maar dan hou ik toch meer ...
Mijn tip: laat de naam ook even op je inwerken. “Probeer” het eens een weekje als je in gedachten of met je partner over je kindje praat. Over Sef, of Vik, of een andere naam die je wilt proberen. Denk je na een paar dagen “ja dit klopt gewoon helemaal!” of juist “nee dit voelt niet goed…”?! Je hebt uiteindelijk nog wel even de tijd, je hoeft het nu nog niet beslist te hebben 🙏🏻