11 Reacties

16 dagen geleden

Gewoon doen! 5 jaar geleden is lang geleden en ook al zou het vernoeming zijn, ook mooi, vanwege alle mooie herinneringen met jullie hond!

16 dagen geleden

Ik zou er ook voor gaan, als dit de naam is die jullie al zo lang hebben. Als je echt blijft twijfelen is Shane misschien nog een optie?

16 dagen geleden

Ik zou het gewoon doen hoor! Onze katten heten Olaf en Sven en daar hebben we nu om dezelfde reden ook spijt van 馃槀 Maar als ze al overleden waren hadden we ons kindje mogelijk wel gewoon Olaf genoemd.

16 dagen geleden

cayden (key den spreek je het dan uit)

16 dagen geleden

Lieverd, doen hoor, onze kat Noah, 21 geworden, staat ook heel hoog op ons lijstje als tweede naam, alleen maar mooi toch?! En Kane is een prachtige naam, je bent gek als je het niet doet. 馃

16 dagen geleden

Reactie op RespectvolleKlaver110876

cayden (key den spreek je het dan uit)
Ook heel leuk!

16 dagen geleden

Onze hond, nu die van mijn ouders, heet max maar staat ook op mijn namen lijstje 馃槉

16 dagen geleden

Ah ik snap je dilemma maar vind dat het wel kan aangezien de hond al 5 jaar geleden is overleden. Ons konijn heet Teun en ons kind Guus, Teun en Guus vinden wij dus heel leuk klinken 馃槀 ook zo鈥檔 dilemma haha.

16 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties!馃グ

15 dagen geleden

Onze kat heet Lio en onze zoon heet Lyon 馃ぃ Gewoon doen. Of gewoon Kane. 5 jaar geleden is een lange tijd