31 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben al 1 dochtertje genaamd Kina, nu zijn Maia, Kaia, Mara en Talia al genoemd, maar nog geen definitief lijstje. Jongensnaam vinden we heel moeilijk en we hopen stiekem op een 2e meisje.

2 maanden geleden

Wil nog even voor ons houden welke namen het zullen worden. Maar moet we zeggen dat we veeel Meisjesnamen mooi/leuk vinden maar Jongensnamen vinden we echt lastig. Wil echt niet zeggen dat we geslachtsvoorkeur hebben.

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Wil nog even voor ons houden welke namen het zullen worden. Maar moet we ze ...
Hebben eigk meer mensen dat ook? Of misschien juist andersom?

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Wil nog even voor ons houden welke namen het zullen worden. Maar moet we ze ...
Wij hadden al voor de zwangerschap een jongensnaam. Meisjesnamen hebben we een paar leuke maar nog niet eentje die er echt zo uitspringt als bij de jongensnaam. Misschien ook wel omdat veel meer jongensnamen een harde nee zijn terwijl ik bij meisjesnamen veel meer een prima/neutraal gevoel heb. Wij willen het geslacht niet weten dus we hebben nog alle tijd. Maar dat wil ook zeggen dat we er sowieso voor allebei uit moeten gaan zijn 😅

2 maanden geleden

Jongensnaam Jonas waarschijnlijk. Meisje echt geen idee nog!

2 maanden geleden

Wij hebben wel wat namen in gedachten, maar denk dat het op het moment zelf nog heel anders kan lopen qua naam als we het kindje daadwerkelijk zien. Het karaktertje etc

2 maanden geleden

Yup beide namen al uitgekozen. Jongens een hele waslijst aan namen haha meisjes maar 1 😅 zo ontzettend moeilijk meisjes namen, vind er geen enkele leuk genoeg, op die ene na

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Wil nog even voor ons houden welke namen het zullen worden. Maar moet we ze ...
Wij hebben precies hetzelfde! Met heel veel moeite eindelijk 1 jongensnaam bedacht en hebben nu al zoveel meisjesnamen dat we niet kunnen kiezen 😅

2 maanden geleden

Voor een meisje vinden we Fiene heel leuk. Voor jongen geen idee 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Jongensnaam Jonas waarschijnlijk. Meisje echt geen idee nog!
Ha wat toevallig, die staat bij ons ook al jaren bovenaan het lijstje ☺️ Sinds de serie Dark. Vinden het zo’n mooie originele naam

2 maanden geleden

Meisjes naam kathleen of olivia en jongens naam dustin 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Ha wat toevallig, die staat bij ons ook al jaren bovenaan het lijstje ☺️ Si ...
O ja wij daarom ook!! 😍

2 maanden geleden

Lastig eh! Wij hebben Mazey Dion en Julèn heel hoog staan. Maar meiden namen zijn zo zo lastig. Olivia Meave Freya en Mathilde vinden we ook wel leuk nog.

2 maanden geleden

Mijn man wil het liefst dat we nu al een meisjes en jongens naam hebben. Maar ik wil er liever over nadenken als we het geslacht weten, scheelt weer hoofdpijn 😂. We liggen qua smaak nogal ver uit elkaar dus het wordt sowieso een uitdaging.

één maand geleden

Hoi, welke jongens/meisjesnaam vinden jullie bij Jenthe passen?

één maand geleden

Meisje namen [ ] Ember [ ] Hailey /haylee [ ] Ivy Jongens naam [ ] Aiden [ ] Maison/ mayson [ ] Owen [ ] Riley/Rylee [ ] Ryder [ ] Ryan

één maand geleden

Reactie op Humbly89

Yup beide namen al uitgekozen. Jongens een hele waslijst aan namen haha mei ...
Oh heb ik precies andersom 😂

één maand geleden

Reactie op august21

Hoi, welke jongens/meisjesnaam vinden jullie bij Jenthe passen?
Mare of Merel! Aan jongensnamen waag ik me niet, ik vind bijna niets mooi 🙈

één maand geleden

Voor een jongen vind ik lucas, sem of mason wel leuk. Voor een meisje milou, esmee, elise of sarah.

één maand geleden

Reactie op august21

Hoi, welke jongens/meisjesnaam vinden jullie bij Jenthe passen?
Jolie voor een meisje en voor een jongen Ferre (iets met matchende klanken/letters 🙃)