Tijd voor iets leuks! Het bedenken van de naam💜 Nu we wat verder zijn in de zwangerschap en je steeds meer vertrouwen krijgt dat alles goed zit begin je toch steeds meer na te denken over de namen. Welke naam hebben jullie voor een jongen en voor en meisje?
Wij hebben al 1 dochtertje genaamd Kina, nu zijn Maia, Kaia, Mara en Talia al genoemd, maar nog geen definitief lijstje. Jongensnaam vinden we heel moeilijk en we hopen stiekem op een 2e meisje.
Wil nog even voor ons houden welke namen het zullen worden. Maar moet we zeggen dat we veeel Meisjesnamen mooi/leuk vinden maar Jongensnamen vinden we echt lastig. Wil echt niet zeggen dat we geslachtsvoorkeur hebben.
Wil nog even voor ons houden welke namen het zullen worden. Maar moet we ze ...
Wij hadden al voor de zwangerschap een jongensnaam. Meisjesnamen hebben we een paar leuke maar nog niet eentje die er echt zo uitspringt als bij de jongensnaam. Misschien ook wel omdat veel meer jongensnamen een harde nee zijn terwijl ik bij meisjesnamen veel meer een prima/neutraal gevoel heb.
Wij willen het geslacht niet weten dus we hebben nog alle tijd. Maar dat wil ook zeggen dat we er sowieso voor allebei uit moeten gaan zijn 😅
Wij hebben wel wat namen in gedachten, maar denk dat het op het moment zelf nog heel anders kan lopen qua naam als we het kindje daadwerkelijk zien. Het karaktertje etc
Yup beide namen al uitgekozen. Jongens een hele waslijst aan namen haha meisjes maar 1 😅 zo ontzettend moeilijk meisjes namen, vind er geen enkele leuk genoeg, op die ene na
Lastig eh! Wij hebben Mazey Dion en Julèn heel hoog staan. Maar meiden namen zijn zo zo lastig. Olivia Meave Freya en Mathilde vinden we ook wel leuk nog.
Mijn man wil het liefst dat we nu al een meisjes en jongens naam hebben. Maar ik wil er liever over nadenken als we het geslacht weten, scheelt weer hoofdpijn 😂. We liggen qua smaak nogal ver uit elkaar dus het wordt sowieso een uitdaging.