6 Reacties

3 maanden geleden

Ja ik ga na me echo vertellen heb baby kleding besteld met tekst jullie worden opa en oma en voor me vader opa en voor me zusje tante stop ik in doosje dan geef ik het aan ze

3 maanden geleden

Wij hebben tegen m'n schoonouders moeten liegen omdat ze naar de uitslag vroegen. Maar we willen het zaterdag vertellen. We hebben familie uitgenodigd zogenaamd omdat mijn man is geslaagd voor een opleiding. En wij willen dan kraskaarten uitdelen waar wij krijgen een baby uitkomt.

3 maanden geleden

Mijn man heeft gelijk mijn ouders geappt.. 'want ze wisten toch ook al van de terugplaatsing' :p.. verder is ie gelukkig wel een fijne man :) en mn schoonouders wil ik een kaars kopen bij de Stadskaarsenmakerij Delft in de kleur mint of lila (denk ik nu) en dan met de geboortemaand en 2025 erop. De rest weet ik nog niet.

3 maanden geleden

Reactie op mellau93

Mijn man heeft gelijk mijn ouders geappt.. 'want ze wisten toch ook al van ...
Dit was bij mijn schoonouders ook zo want we waren met ze uit eten en ik hield al rekening met wat ik at. En mijn schoonmoeder had dus geappt en ik wil het absoluut niet via de app vertellen dus heeft mijn man gelogen.

3 maanden geleden

Wij hebben het mijn schoonouders verteld op de verjaardag van mijn schoonvader door hem eerst het cadeau te geven en erna een kaart met de tekst erin dat we nog een cadeau hebben dat die waarschijnlijk met de anderen moet delen en toen hebben we hem een pakje met babysokjes en een truitje gegeven en mijn ouders hebben we het vertelt door ze een bucketlist boek voor grootouders te geven

3 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje heb ik het boekje ‘Opa en oma pluis’ gegeven van Nijntje. Daarin hebben we een kopietje van de eerste echo geplakt. En gegeven onder het mom van ‘we zagen zó iets leuks, konden het niet laten liggen’. Ze hadden geen flauw idee, was heel leuk. Voor de tweede ga ik m’n zoontje een t-shirt aan doen met ‘broer’ erop en dan wachten tot ze het zien.