10 Reacties

2 maanden geleden

Mijn vader zijn lievelingsdieren zijn pinguïns, dus wij geven dit 🙊

2 maanden geleden

Mijn dochter (3,5 jaar) wil heeeeeel graag een baby, dus we gaan het haar als eerste vertellen en zij mag het aan onze ouders en zussen vertellen. Ik gok dat ze bij mijn ouders bijvoorbeeld enthousiast naar binnen rent en meteen roept: wij krijgen een baby! 😀 Maar we moeten nog wel even geduld hebben, want we willen het onze dochter pas vertellen na de termijnecho. Wel enorm zin in!!

2 maanden geleden

Hoi!zo heb ik aan mijn zusjes verteld 😍

2 maanden geleden

Ik heb voor mijn ouders en zusje een fles 0.0 bubbels gekocht en ga daar een kraskaart op maken met daaronder een foto van de echo en iets met ‘proost op ….’

2 maanden geleden

Wij hebben mijn schoonouders en zus van mijn vriend een rompertje geven. Op de 1 stond: ‘jullie worden opa en oma’ en op de ander stond ‘je wordt tante’. Het zusje van mijn vriend zit nu in het buitenland als aupair en komt binnenkort terug. Als grap zeiden we (via FaceTime) dat we wel een nieuw aupair adresje voor haar hadden en daarna lieten we haar een rompertje zien met ‘je wordt tante’. Mijn zussen hebben we het verteld met onze hond 😂 We hebben hem een rompertje aangedaan met ‘je wordt tante’. Het duurde even voordat ze het zagen, maar het was wel heel grappig 😂

2 maanden geleden

Leuke ideeen! Wij willen het volgende week aan goede vrienden vertellen. Maar zijn er nog niet over uit hoe..

2 maanden geleden

Ik denk dat wij het op de verjaardag van m’n schoonmoeder gaan vertellen. Ik wil dan zogenaamd graag met de familie op een groepsfoto en bij de eerste foto roepen we ‘cheese’, bij de tweede foto roepen m’n man en ik: ‘wij zijn zwanger!!!’ Haha benieuwd hoe ze gaan reageren… voor de rest weten we het nog niet😊

2 maanden geleden

Ik trek mijn zoontje een shirtje aan met grote broer erop. En dan is t afwachten tot dat ze het zien😜

2 maanden geleden

Ik ga mijn ouders een invulboekje geven van mijn opa,oma en ik. Mijn schoonouders hebben thuis al zo’n houten ding hangen met van die plankjes waar dan een tekst opstaat van bij ons thuis is er veel liefde etc. Aan hun gaan we ongeveer deze geven. En daarna laten we aan beide ouders de echo zien, als de echo goed is tenminste

2 maanden geleden

Ik ben m’n zoontje het woord “baby” aan het aanleren 🤭 als dat (structureel) goed gaat mag hij het “vertellen” 🤪