11 Reacties

3 maanden geleden

Die ene dag maakt voor nu nog niet zo’n verschil. Je echte termijn wordt sowieso pas met de termijnecho (rond 11 weken) vastgesteld. Tot die tijd houden verloskundigen 17 juni als dag 1 aan. Je uitgerekende datum is dan voor nu 24 maart tot de termijnecho je een definitieve datum geeft 😊

3 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Die ene dag maakt voor nu nog niet zo’n verschil. Je echte termijn wordt so ...
Hoi hoi, mag ik vragen waar je dat hebt uitgerekend? Want ik loop tegen hetzelfde aan als de topicstarter. De websites zeggen allemaal wat anders.🫣

3 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Die ene dag maakt voor nu nog niet zo’n verschil. Je echte termijn wordt so ...
Ja inderdaad als je vanaf 17e gaat tellen met dag 1 is 24 maart de datum maar dan wacht ik de termijnecho af🙏🤞van de week kijkem voor een verloskundige praktijk

3 maanden geleden

Hoi hoi, mag ik vragen waar je dat hebt uitgerekend? Want ik loop tegen he ...
Ik gebruik altijd de site van 24Baby, die hebben zo’n calculator. https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/uitgerekende-datum-berekenen/ Je kan hier rekening houden met de (gemiddelde) lengte van je cyclus, maar de verloskundige houdt in eerste instantie altijd gewoon de eerste dag van je menstruatie aan omdat ze het met de echo pas bevestigen. Maar als je echt lange cycli hebt is het toch fijn om al in te kunnen schatten!

3 maanden geleden

Wij lopen tegelijk!! Mijn app zegt 4 weken en 1 dag, dus 29 dagen. Als het goed is uitgerekend op 24 maart, maar dat weet ik niet zeker.. 6 augustus eerste inwendige echo 🍀✨

3 maanden geleden

Reactie op mommytobe2608

Wij lopen tegelijk!! Mijn app zegt 4 weken en 1 dag, dus 29 dagen. Als het ...
Was jou dag ook 17 juni? Maar dan tel je de 18e als 1e dag?

3 maanden geleden

Reactie op Chantalvdv

Was jou dag ook 17 juni? Maar dan tel je de 18e als 1e dag?
Mijn 1e dag was idd 17 juni. Als ik terugreken dan telt de app denk ik maandag tot maandag als een week

3 maanden geleden

Ik denk dat Flo vandaag meetelt, terwijl de andere apps vandaag wellicht niet meetellen nog

3 maanden geleden

Ik ook 17 juni en ben vandaag ook 4 weken en 1 dag. Nog geen afspraak gemaakt bij een verloskundige, aangezien ik twijfel of mijn zwangerschapstest wel echt positief is. Morgen nogmaals testen. Volgens eigen berekening uitgerekend op 24 maart 😀

3 maanden geleden

Dat kan echt wel variëren. Ik heb gemiddelde cycli van 30 dagen maar in mn vorige zwangerschap was dat daarvoor 40 dagen. Het hangt dus ook af wanneer je je eisprong hebt gehad. Heb je ovulatie testen gedaan?

3 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Dat kan echt wel variëren. Ik heb gemiddelde cycli van 30 dagen maar in mn ...
Ja ik heb positieve ovulatietest op 30 juni gehad