75 Reacties

3 maanden geleden

Ons zoontje werd 18 mei 2023 1 jaar en we wilden voor een tweede gaan! Helaas heeft het tot april dit jaar geduurd.. dat is op 4 weken uitgelopen tot een miskraam. Gisteren had ik weer een positieve test in handen! Zo gelukkig maar zo spannend 🙈

3 maanden geleden

1e kindje ronde 1, 2e kindje ronde 2 en ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van de 3e na de 3e ronde. Hiervoor een mk gehad dus vind het erg spannend... gefeliciteerd!! Hopelijk mag alles goed gaan🍀💞

3 maanden geleden

Reactie op Mariska26

Ons zoontje werd 18 mei 2023 1 jaar en we wilden voor een tweede gaan! Hela ...
Ons zoontje was trouwens binnen 2 maanden raak haha

3 maanden geleden

Wij zijn begin juni ook op vakantie geweest en het was eigenlijk een opwelling van ja we gaan voor nummer 2 (Heb nu een dochter van 15 maanden) Maar we hadden niet verwacht dat ik gelijk zwanger raakte in de first try maar wel heel erg blij en dankbaar 🥰

3 maanden geleden

Ik ben nu bijna 5 weken zwanger ik vind het super spannend, het is de eerste. Zouden volgende week naar het ziekenhuis gaan. 13e ronde ruim een jaar. Kan het nog steeds niet geloven😍❤️

3 maanden geleden

Ik ben zwanger van de 2e na de 3e ronde! Mijn dochter van 16 maanden is ook in de 3e ronde verwekt. En tussen mn dochter en deze frummel was ik ook in de 3e ronde zwanger alleen is die uitgelopen op een miskraam helaas 😞 maar ik geloof dat 3 ons geluks getal is 😆 want mn dochter is geboreb op 3-3-23 en ons tweede is op 13 maart uitgerekend😆

3 maanden geleden

Wij hebben afgelopen januari besloten er voor te gaan en te stoppen met de pil. Afgelopen maand is het na 5 maanden gelukt 😍

3 maanden geleden

Eerste zwangerschap 1e ronde, helaas een MA. Mijn lieve dochter van 11 maanden in 1e ronde verwekt. Toen ongepland en te vroeg (3 maanden postpartum) zwanger geraakt en hebben we helaas weg laten halen. Nu 2e ronde zwanger geraakt van deze kleine frummel die in maart uitgerekend is 🥰

3 maanden geleden

Eerste zwangerschap na 4 maanden, helaas een miskraam… direct de maand daarna zwanger van mijn dochtertje en nu eerste ronde raak voor ons tweede kindje!

3 maanden geleden

Na 8 maanden zwanger miskraam 1 maand later miskraam 6 maanden later bbz 8 maanden later zwanger en bevallen van zoontje. Nu na 1x weer zwanger. Hopen ditmaal dat t direct goed is

3 maanden geleden

November 2023 de keuze gemaakt om er voor te gaan en 1.5 week geleden achtergekomen dat ik zwanger ben😍 In de zevende ronde is het gelukt! In deze 7 maanden hebben we ook 2 maanden een ‘pauze’ ingelast omdat we een grote reis gingen maken en ik niet in het eerste trimester deze reis wilde doen. Dus 5 keer ‘echt’ geprobeerd.

3 maanden geleden

Voor ons in ronde 18 spontaan gelukt, voordat wij zouden gaan starten met IUI. Echt een grote shock toen we vorige week eindelijk een tweede streepje mochten zien 🥹

3 maanden geleden

1e kindje ronde 1 nu weer zwanger in ronde 1!🥰

3 maanden geleden

Reactie op Larissa95

1e kindje ronde 1 nu weer zwanger in ronde 1!🥰
Bij ons hetzelfde, hoopso dat ook nu alles weer goed mag blijven gaan🙏

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Bij ons hetzelfde, hoopso dat ook nu alles weer goed mag blijven gaan🙏
Jaaa dat hoop ik ook! Toch wel weer spannend he!

3 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Voor ons in ronde 18 spontaan gelukt, voordat wij zouden gaan starten met I ...
Wat fijn dat het toch spontaan is gelukt! Spannend he!

3 maanden geleden

Reactie op Larissa95

Jaaa dat hoop ik ook! Toch wel weer spannend he!
Ja echt, op de een of andere manier stond ik er bij de eerste toch wat naïever(?) in. Niet wetend wat er op je pad komt😉

3 maanden geleden

Reactie op B1998

November 2023 de keuze gemaakt om er voor te gaan en 1.5 week geleden achte ...
Wat leuk gefeliciteerd! En herkenbaar dat je niet pril zwanger of hoogzwanger de reis wilde maken 😊

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Ja echt, op de een of andere manier stond ik er bij de eerste toch wat naïe ...
Ja ik heb precies het zelfde! Ik hoor alleen om me heen veel verhalen bij meiden waar het mis gaat dat maakt me nu wel wat angstiger dan bij de 1e zwangerschap

3 maanden geleden

Na 8 maanden zwanger miskraam 1 maand later miskraam 6 maanden later bbz 8 ...
Spannend zeg met meerdere mk en bbz. Hoop mee!