75 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Eerste zwangerschap 1e ronde, helaas een MA. Mijn lieve dochter van 11 maan ...
Ojeetje moeilijk besluit lijkt mij, ook omdat je eerder al een mk hebt gehad. Fijn dat het weer gelukt is.

3 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ik ben zwanger van de 2e na de 3e ronde! Mijn dochter van 16 maanden is ook ...
Bijzonder al die 3en, laat het een goed teken zijn 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

1e kindje ronde 1, 2e kindje ronde 2 en ben er gisteren achter gekomen dat ...
Jaaa jij ook gefeliciteerd, hoop mee en gezien de opbouw cijfers zal dit toch ook een positief teken kunnen zijn 🤞

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Jaaa jij ook gefeliciteerd, hoop mee en gezien de opbouw cijfers zal dit to ...
Dankjewel! ☺️ ja hoop het ook... is toch spannend zo dat begin, wil zo graag die bevestiging dat het goed zit...wordt nog 4 lange weken🙈

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Spannend zeg met meerdere mk en bbz. Hoop mee!
Jaaa heel spannend. Maar hou nu veel meer in mijn achterhoofd dat t fout kan zijn. Al is dit nog steeds wel lastig en probeer ik steeds tegen mezelf te zeggen rustig.... Misschien is t niet goed

3 maanden geleden

1e door anticonceptie heen, nu zwanger van de 2e en in de 12e ronde raak.

3 maanden geleden

Ik ben nu 4 weken zwanger van de eerste en dit is ronde 5. Sinds maart aan het proberen.

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Bijzonder al die 3en, laat het een goed teken zijn 🙏
Haha ja zou mooi zijn! Al voelt deze wel goed. Mn mk had ik vanaf de positieve test al een onzeker gevoel en bij deze voel ik me vanaf het begin al relaxt. Dus heb het vertrouwen dat het goed zit. 😊

3 maanden geleden

We waren het nog niet eens of we een 3e kindje wilden. Ik wilde wel, maar mijn vriend vond het eigenlijk ook wel prima zo. (Dochters zijn 3,5 en 16 maanden). Het lot heeft denk ik bepaald dat ons gezin nog niet klaar was. We zijn 1x onvoorzichtiger geweest en tadaa!🥰 Maar ik heb voor beide dochters een miskraam gehad, dus ik ben nog een beetje sceptisch over deze zwangerschap.

3 maanden geleden

Haai gefeliciteerd allemaal! Wij probeerde vanaf 2019 (toen bijna heel jaar) een pauze van een aantal jaar door wat omstandigheden waaronder problemen bij mijn schildklier. Vanaf 2023 mei weer proberen… oktober een vroege miskraam gehad. Zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar alles hoed was maar ik bleek later mijn eisprong te hebben dan de app zei en ik lichamelijk voelde 😅 dus nu met testjes van de drogist geprobeerd en deze poging in 1 keer raak 🥳 vandaag dag 35 dus de start van week 5

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Ojeetje moeilijk besluit lijkt mij, ook omdat je eerder al een mk hebt geha ...
Heel lastig en ook echt wel getwijfeld!

3 maanden geleden

Na 8 maanden zwanger miskraam 1 maand later miskraam 6 maanden later bbz 8 ...
Ik heb 12 weken geleden een BBZ gehad, ben vandaag 5+3. Maandag controle bij de gynaecoloog. Zo ongelofelijk bezorgd en gespannen! Hopelijk zit dit goed! Me eileider is trouwens volledig verwijderd..

3 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Ik heb 12 weken geleden een BBZ gehad, ben vandaag 5+3. Maandag controle bi ...
Wat heftig, voel je daar voor bijvoorbeeld de vitaliteitsecho al wat van?

3 maanden geleden

Reactie op Icelandbaby

Wat heftig, voel je daar voor bijvoorbeeld de vitaliteitsecho al wat van?
Ik verging van de pijn ja, kon niet eens meer lopen! Toen begon ik bloed te verliezen en ben ik met spoed opgenomen. Nu duimen voor aanstaande maandag, deze zwangerschap was ondanks dat ik maar 1 eileider heb, in 1x raak.

3 maanden geleden

Denk ongeveer 24ste ronde. Hadden een afspraak bij de fertiliteitsarts staan, maar 2 dagen ervoor onverwacht een positieve test in handen. Heel erg dankbaar dat het gelukt is. Wat ook wel bijzonder is, mijn man moest in mijn vruchtbare week eigenlijk zijn sperma inleveren voor onderzoek, maar hij vond dat geen goed idee want hij wou graag goed gebruik maken van de vruchtbare week. Sperma onderzoek zou dus verzet worden naar na onze eerste afspraak. Maar is niet meer nodig want het is gewoon gelukt! Echt ons wondertje!

3 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Denk ongeveer 24ste ronde. Hadden een afspraak bij de fertiliteitsarts staa ...
Hoe ver ben je ?

3 maanden geleden

Wij waren gelijk de eerste ronde zwanger wat helaas een spontane miskraam is geworden, daarna heeft het 2,5 jaar(!) geduurd voor ik opnieuw zwanger werd via IUI, en nu 5.3 weken zwanger. Ongelooflijk dankbaar en tegelijkertijd zo onzeker en spannend allemaal 🌈

3 maanden geleden

Reactie op SR1994

Wij waren gelijk de eerste ronde zwanger wat helaas een spontane miskraam i ...
Heb je veel symptomen? Ik de ene dag wel, en vandaag weer bijna niet

3 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Heb je veel symptomen? Ik de ene dag wel, en vandaag weer bijna niet
Bij mij wisselt/schommelt het ook wel wat per dag. Ik heb volgens mij nog niet veel symptomen, alleen ben ik er nu natuurlijk wel op gefocust waardoor sommige symptomen mij "opvallen". Ik ben enorm moe ben, heb gevoelige borsten, opgeblazen buik en bij vlagen een weeig gevoel. Vorig weekend heb ik heeeeel minimaal lichtroze/rood achtig bloedverlies gehad (denk hooguit 1 druppeltje) en 2 dagen geleden heel lichtroze afscheiding, waardoor ik enorm veel stress had dat het opnieuw fout zal gaan. Ik leef echt enorm naar de 1e echo en het einde van het 1e trimester toe. Welke symptomen heb jij? (Dit wisselt natuurlijk ook per persoon en iedereen is uniek)

3 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Denk ongeveer 24ste ronde. Hadden een afspraak bij de fertiliteitsarts staa ...
5+3 weken, mogen 16 juli komen voor een echo