75 Reacties

3 maanden geleden

Aaah wat leuk zeg! Gefeliciteerd. Hier 1e kindje 2e ronde zwanger, nu 2e kindje ook 1e ronde. Ben heel dankbaar en mij ook zeker bewust van het feit dat dit niet vanzelfsprekend is 🤍

3 maanden geleden

Uhm.... ik ken mijn vriend twee maanden... zegt dat genoeg?🤣

3 maanden geleden

Ongelooflijk wat is iedereen snel zwanger! In mijn beleving bestaat dat niet maar wel dus. Voor mijn eerste duurde het 3,5 jaar en uiteindelijk gelukt met ivf. Hij is nu 2,5. Nu spontaan zwanger terwijl we op het punt stonden weer te beginnen met ivf. Ik denk ronde 12 ofzoiets? Maar nooit anticonceptie gebruikt na geboorte van mijn zoon dus echt geteld heb ik niet.

3 maanden geleden

Reactie op veraleoni

Ongelooflijk wat is iedereen snel zwanger! In mijn beleving bestaat dat nie ...
Hier ook niet helemaal vanzelf… 1e x na 3 mnd: miskraam 2e x na 4 mnd: zoon 8 jaar En toen… bleef het uit… Na 1,5 jaar: miskraam Na weer 5 jaar IUI + IVF en nog 1 miskraam, zwanger bij de 4e IVF poging, de op een na laatste embryo die we hebben. Ongelooflijk blij, maar genieten kunnen we nog niet. Daar hebben we helaas teveel negatieve ervaringen mee. Ontzettend dankbaar met onze lieve en gezonde zoon. We gunnen hem zo een broertje of zusje ❤️🍀

3 maanden geleden

2x 1e ronde 1e keer was in februari raak wat helaas eindigde in een MA eind maart maart helaas.. met een hele lange nasleep.. nu pril zwanger 🥹🍀 zo spannend! Voelt wel heel anders.. ben toch minder onbezorgd zwanger nu, maar probeer te genieten ☺️

3 maanden geleden

Eerste keer 2020 na 5 maanden: missed abortion na 10 weken met lange nasleep want curretage en verklevingen. Tweede keer 2022 na 4 maanden: Frida! Nu 11 maanden 3e keer in 1 x feb 2024: vroege miskraam 4e keer in 2 x juni 2024

3 maanden geleden

1e x meteen raak ( zoontje ) 1e x voor een 2e kindje ook meteen raak maar met 10 weken een MK afgelopen februari. Toen ff 'pauze' genomen voor een 2e kindje. Tot afgelopen 'ronde' 😜 ook meteen raak. Vanochtend positieve test in handen. Hopelijk blijft deze zitten 🤞

3 maanden geleden

1 e zwangerschap ronde1, deze zwangerschap is eigenlijk niet gepland… ik was er wel al veel over na aan het denken, maar mijn man eigenlijk nog niet klaar voor een 2e.. maar goed wegens klachten ben ik gestopt met de pil en weer mijn cyclus bij gaan houden (dit is eerder een jaar goed gegaan) maar deze maand had mijn app het dus niet goed 😅 we hebben het afgelopen maand ook echt maar 2x gezellig gemaakt hahaha maar toch raak! Nu ontzettend dankbaar voor ons wondertje

3 maanden geleden

1e keer meteen raak 2e keer “ongelukje” 3e keer meteen raak Zo onwerkelijk nogsteeds 🙈💙🩷

3 maanden geleden

Eerste zwangerschap in de 3e ronde, dat werd een vroege miskraam in april. Nu weer zwanger in ronde 2. Had echt niet verwacht dat het zo snel weer zou lukken maar ik ben zo dankbaar.

3 maanden geleden

Oktober 2023 besloten voor een 2e te gaan. In december positieve test (ronde 2), werd helaas een miskraam. Nu 6 weken zwanger (1 maart uitgerekend, dus pendel een beetje tussen de februari en maart groep). Duurde best lang na mijn miskraam voor mijn cyclus weer normaal was, maar zat dus ongeveer 6 maanden tussen mijn twee positieve testen

3 maanden geleden

Bij de eerste zwangerschap in de tweede ronde na de mirena spiraal. En vanmorgen een positieve test in ronde 2. En nog extra bijzonder omdat het waarschijnlijk dezelfde uitgerekende datum is als bij ons zoontje 🥺😍

3 maanden geleden

Begin 2021 gestopt met de pil helaas niet natuurlijk zwanger geraakt. In 2023 begonnen met fertiliteitstraject. 3x iui zonder resultaat. Daarna gelijk door naar icsi vanwege de zaadkwaliteit van mijn man. Bij de eerste punctie 2 embryos geen blijven zitten. Tweede punctie 5 embryos. De verse niet blijven zitten en nu van de tweede terugplaatsing eindelijk zwanger.

3 maanden geleden

Wij waren niet echt bewust aan het proberen, na 5 maanden te zijn gestopt met de pil zwanger geraakt.

3 maanden geleden

Eerste na 1,5 jaar zwanger, nu eerste poging meteen raak! Wat stress met een vrouwen lichaam kan doen! (Rechtzaak)

3 maanden geleden

Bij de eerste zwangerschap direct de eerste ronde. Tweede zwangerschap ligt wat ingewikkeld, omdat ik nog borstvoeding geef en geen echte cyclus heb gehad. We waren het denk ik al wel 2 maanden aan het proberen.

3 maanden geleden

De eerste zwangerschap ruim 2 jaar over gedaan en uiteindelijk via 1e poging IUI. Deze zwangerschap is spontaan gekomen na 3 rondes! 😊

3 maanden geleden

1e ronde -> meteen raak, werd helaas een vroege miskraam... 6e ronde -> nu 4+0 weken zwanger 🩷🩵

3 maanden geleden

Onze eerste zwangerschap was niet gepland maar zeer gewenst. Nu hadden we gezegd dat het mocht (9 maanden na geboorte 1e kindje) en direct raak. Niet geheel bewust want had nog een onregelmatige cyclus door de borstvoeding. Dus het was ons gegund 🩵🩷

3 maanden geleden

1e ronde; meteen zwanger voor ons eerste baby en ik was uitgerekend begin maart 2025.. maar helaas liep het niet goed af want heb de afgelopen paar dagen een vroege miskraam gehad bij 5+2 dagen. Het was echt wel even een rollercoaster aan emoties, maar we hebben wel goede hoop dat we hopelijk nog een keer zwanger mogen raken en dat het de volgende keer wel helemaal goed mag gaan.. 🍀