14 Reacties

2 maanden geleden

Hi, Ja hoor dat kan! Klachten komen en gaan, bij mijn eerste zwangerschap maar twee weken klachten gehad en daarna niks meer. Probeer die zorgen los te laten♥️

2 maanden geleden

Herkenbaar! Ik ben 7+5en weken extreem vermoeid en misselijk geweest. Nu nergens meer last van. Heb in april een missed arbortion gehad, dus ik word heel onzeker hiervan...

2 maanden geleden

Heee probeer het los te laten hoe moeilijk het ook is had met 6 weken dan weer veel klachten en toen waren ze ineens over het verschild per dag ik heb toen verloskundige gebeld en die zeiden geen zorgen maken het komt en dan gaat het weer als je geen bloed ziet is het goed vorige week met 8 week kloppend hartje gezien💗

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, vorige week een beetje bleghh maar ook niet echt heel veel last. Deze week alleen nog moe en pijn in mijn onderrug maar verder merk ik nergens wat van. Merk dat het mij ook onzeker maakt inderdaad.

2 maanden geleden

Vandaag hele dag stress omdat ik geen klachten had, ineens rond 16:00 dikke misselijkheidsvlaag en heel moe. Elke dag is weer anders en de ene dag voel je minder dan de ander🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op il92

Hi, Ja hoor dat kan! Klachten komen en gaan, bij mijn eerste zwangerschap m ...
Echt?? Kan je daar wat meer over vertellen? Welke klachten had je bijvoorbeeld? En de rest van je zwangerschap ook geen zere borsten etc? Was je daar destijds onzeker over?

2 maanden geleden

Reactie op sjen02

Heee probeer het los te laten hoe moeilijk het ook is had met 6 weken dan w ...
Oh wat super fijn! Wij mogen morgen voor een echo, ben volgens m’n eigen berekening dan 8+4. Was de vorige keer de echo die niet goed was. Dus vind het best spannend. Al heb ik er nu echt een goed gevoel over en de vorige keer totaal niet, alsof ik het toen wist. Maar die onzekerheid in toe en afnemen van kwaaltjes pfff

2 maanden geleden

Reactie op mariss123456

Oh wat super fijn! Wij mogen morgen voor een echo, ben volgens m’n eigen be ...
Laat je me weten hoe het morgen gaat!💗ik snap de spannend enorm ik had dat ook heel erg maar na me eerste echo is de stress minder geworden

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Herkenbaar! Ik ben 7+5en weken extreem vermoeid en misselijk geweest. Nu ne ...
Ja helemaal hetzelfde gevoel! En als ik dan weer wat krampjes heb ben ik heel blij maar ook heel onzeker dat het niet goed is. Pff om gek van te worden Hahah

2 maanden geleden

Reactie op sjen02

Laat je me weten hoe het morgen gaat!💗ik snap de spannend enorm ik had dat ...
Doe ik!💕

2 maanden geleden

Reactie op sjen02

Laat je me weten hoe het morgen gaat!💗ik snap de spannend enorm ik had dat ...
Super goede echo gehad net! Sterk kloppend hartje gezien! Super opgelucht want had vanmorgen ineens wat bruine afscheiding.

2 maanden geleden

Ik heb dat nu ook en ben 5 + 4.. heel af en toen voel ik mn onderrug en mn borsten zijn gevoelig.. maar verder voel ik niks.. terwijl ik vanaf nod echt veel krampen had, buikpijn en rugpijn 😕

2 maanden geleden

Reactie op mariss123456

Super goede echo gehad net! Sterk kloppend hartje gezien! Super opgelucht ...
Nawwhhh wat fijnnnn!💗

2 maanden geleden

Ik ben nu 8+4, heb vorige week een goede eerste echo gehad, had vorige week echt wel last van misselijkheid/geen eetlust en ben flink moe geweest maar sinds deze week gaat het echt top en heb ik heoemaal niet het idee dat ik zwanger ben. Probeer daar echt van te genieten, we zijn ook nog eens op vakantie, maar merk wel dat ik me af en toe af vraag of alles dan nog wel goed is..