10 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit ook! Gister weer na een aantal weken niet. Kan volgens mij geen kwaad.

2 maanden geleden

Reactie op Karlijn2411

Ik heb dit ook! Gister weer na een aantal weken niet. Kan volgens mij geen ...
Raar he! Ik dus ook paar weken weg geweest en ineens weer terug maar verder geen klachten of buikpijn of anderen dingen!! Hoeveel weken ben jij nu?

2 maanden geleden

Nu 11 weken en 6 dagen!

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds deze week ook... Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit pas de laatste weken. Nu pas 8 weken😅

2 maanden geleden

Reactie op Karlijn2411

Nu 11 weken en 6 dagen!
Beetje gelijk met mij dus!

2 maanden geleden

Reactie op MamaAnnemarie

Ik heb dit sinds deze week ook... Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ...
Vresselijk is het he! Ik heb het bij me vorige zwangerschap helemaal nooit gehad, maar nu de 2e zwangerschap ineens wel!

één maand geleden

Ik heb de hele tijd sinds het begin last gehad van slijmverlies en echt veel en dikke slijm slierten ook!! Ineens was het weg met 10 weken denk ik ongeveer en nu ben ik 14.3 en ineens heb ik er weer last van…. WAT IS DIT!!!! Ik maak me echt weer druk nu pfffff

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Ik heb de hele tijd sinds het begin last gehad van slijmverlies en echt vee ...
Als je zo ongerust bent kun je het beste even contact opnemen met je verloskundige. Dan zul je zien dat zij ook zeggen dat het inprincipe geen kwaad kan en dat het lichaam weer nieuwe slijm(prop) aanmaakt. Tenzij je seks hebt gehad en dat het sperma kan zijn 😂

één maand geleden

Als je zo ongerust bent kun je het beste even contact opnemen met je verlos ...
Hahahah oohh noouuu dan zou dat ook zomaar kunnen maar zelfs 3 dagen later nog? Volgens de verloskundige kan het geen kwaad

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Hahahah oohh noouuu dan zou dat ook zomaar kunnen maar zelfs 3 dagen later ...
Ja hoor… waarom zou het niet kunnen? Zolang er geen bloed, forse buikkrampen bij zitten niet direct zorgen maken 😉