6 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben het bedje van ons zoontje gewoon tegen de muur aan staan. Dit is ook t eerste wat ik hoor over dat t eventueel beter is om niet te doen😜

3 maanden geleden

Wij hebben het bedje van ons zoontje gewoon tegen de muur aan staan. Dit is ...
Oh gelukkig 😁 Dankje!

3 maanden geleden

Hier het bed van beide kinderen gewoon tegen de muur aan hoor! Ik kan me voorstellen dat als je dat niet doet je je kindje van beide zijden in bed kan leggen en eruit kan halen. Daar zit denk ik het voordeel in. Ohja en als ze dreumes/peuter zijn en ze steken een been uit tussen de spijlen dan kan het zijn dat het been vast komt te zitten tussen de muur en de spijlen en die zelf niet meer los kunnen krijgen. Hebben we denk ik 2 keer gehad en onze kinderen zijn 2,5 en 1jaar en een beetje. Dus ook niet iets waar je heel erg mee bezig hoeft te zijn 😬

3 maanden geleden

Hier ook een klein kamertje! Ik denk vergelijkbaar. We hadden bij onze eerste het bedje in de hoek staan, dus de kopse kant tegen de muur en een zijkant. Nooit ergens problemen mee gehad. Daarnaast was er nog net ruimte voor een stoel en een commode, meer niet. Inmiddels een peuterkamer met 1 persoonsbed, boekenrekje, stoeltje en een speelkeukentje. Nog steeds prima ruimte dus na al die jaren!

3 maanden geleden

Wij gaan een ongeveer even grote/kleine babykamer inrichten. Dus ik volg even voor tips! Wil kemand foto's delen van de kamerindeling? (Snap het als je dat privé vindt hoor!)

3 maanden geleden

Bedje tegen de muur kan prima, kan zelf voor een extra gevoel van geborgenheid zorgen. Als je je zorgen maakt om de ventilatie kan je er voor kiezen een ledikantje te nemen met spijlen aan alle 4 de zijden. Wat ik wel heel erg handig vind (zwanger van de tweede) is een wat grotere commode. Wij gebruiken de Ikea Hemnes, met andere grepen op de lades omdat ik dat wat mooier vond. Hier kan je alle spullen en kleertjes in kwijt waardoor een aparte kledingkast niet nodig is. Ook is het super fijn om de luiers, doekjes en dergelijken gewoon naast het verschoonkussen te hebben staan. Het kan goed helpen om met tape of met kranten (dat is makkelijker schuiven) de meubeltjes uit te tekenen in de kamer. Dan zie je meteen hoe je uitkomt qua loopruimte.