16 Reacties

één maand geleden

Hoi Laura, Heel veel beterschap! Thee met honing helpt een beetje. Geen idee of je echt pijn hebt in je keel? Een water ijsje of Ijs blokjes in je mond doen en laten smelten ! Helpt wel tegen de pijn en zwelling. Luister goed naar je lichaam en als je het niet vertrouwd of het word erger dan zou ik gewoon terug gaan naar je huisarts.

één maand geleden

Honing mag helaas niet🤭

één maand geleden

Reactie op Marjan

Honing mag helaas niet🤭
Hoezo niet?

één maand geleden

Reactie op Monique12

Hoi Laura, Heel veel beterschap! Thee met honing helpt een beetje. Geen i ...
Nee opzich niet maar meer dat er iets vastzit zeg maar. Geeft soms wat kolhalsneigingen. Is opzich niet echt gezwollen maar ik heb vaker keelontsteking alleen nu is het toch even kijken hoe ik het snelste eraf kom

één maand geleden

Ik heb ook keelontsteking op dit moment dus lees even mee. Keel doet ook echt flink pijn. Waterijs en thee met honing helpt wel wat (waarom zou honing niet mogen?? Lees ik echt nergens).Wel gepaard gegaan met koorts maar die is inmiddels weg. Hopelijk heeft iemand DE true haha

één maand geleden

Reactie op LauraManning

Nee opzich niet maar meer dat er iets vastzit zeg maar. Geeft soms wat kolh ...
Oke, je mag fluimucil bruistabletten gebruiken voor vastzittend slijm. Maar verder om ik ben geen arts. Een vriendin van mij heeft het gebruikt tijdens haar zwangerschap. En stomen hielp bij haar ook heel goed. Beterschap hoor...

één maand geleden

Reactie op Anoukel

Ik heb ook keelontsteking op dit moment dus lees even mee. Keel doet ook ec ...
Ahw vervelend is dat he! Hopen dat het bij jou snel wegzakt! Ik heb geen idee ik kijk meestal op die food app en kijk of ik het mag hebben ofniet. Altijd vervelend dit

één maand geleden

Reactie op Monique12

Oke, je mag fluimucil bruistabletten gebruiken voor vastzittend slijm. Maar ...
Ahja, daar heb ik gelukkig nog geen last van. Heb alleen echt van die ontstekingsvlekken in me keel wat het gevoel geeft dat er iets vast in me keel zit. Verder niks, maar is gewoon vervelend gevoel. Dankjewel! 😊

één maand geleden

Thee getrokken van verse tijm en thee getrokken van gember kan ook de pijn verlichten. Tevens is gember ontstekingsremmend, net als knoflook overigens, daar kan je ook een teentje van eten. Sterkte!!

één maand geleden

Lekker thee met honing en rustig aan doen. Gezond eten helpt ook altijd voor de weerstand. Eventueel mag je paracetamol nemen als slikken bijvoorbeeld zeer doet. Beterschap! 🍀

één maand geleden

Reactie op Hel1J

Hoezo niet?
Mag blijkbaar wel weet vorige zwangerschap werd het afgeraden ivm een bacterie 😅🤭

één maand geleden

Reactie op Marjan

Mag blijkbaar wel weet vorige zwangerschap werd het afgeraden ivm een bacte ...
Het mag bij baby’s tot 1 jaar niet. Mijn vorige zwangerschap mocht het ook gewoon (4 jaar terug) denk dat je misschien daarmee in de war bent

één maand geleden

Reactie op Marjan

Mag blijkbaar wel weet vorige zwangerschap werd het afgeraden ivm een bacte ...
Dat is niet tijdens de zwangerschap maar eerste jaar van een kind, die mag het niet hebben in verband met een mogelijke bacterie. Je haalt twee dingen door elkaar 😉 Wat ik altijd doe is augurken eten. Het ‘zuur’ doet wonderen… kan wel placebo zijn en bij jou dus niet werken 🤣

één maand geleden

Reactie op Bvdh91

Het mag bij baby’s tot 1 jaar niet. Mijn vorige zwangerschap mocht het ook ...
Zou heel goed kunnen 😅🫣

één maand geleden

Ik heb van mijn oma geleerd om een kop kokend water met een theelepelje zout erin, die laten afkoelen. Vervolgens spoel je mond en gorgelen met het water, dat blijven herhalen. Zout dood bacteriën en helpt onstekingen te verminderen, ik gebruik deze remedie voor meerdere dingen.😄 Beterschap en hopelijk heb je hier wat aan!🍀

één maand geleden

Wat een ellende joh! Verse gember goed in laten trekken en dan heel langzaam drinken. Branderige gevoel is goed en verdooft nadien. Met honing erin, topcombi voor ontstekingsremmend effect. Sterkte!