9 Reacties

één maand geleden

Hey! Nou ik heb dus ook al het idee dat ik hem/haar al een weekje voel, ik ben nu 13+2. Zojuist heb ik een echo gehad, ze vertelde dat ik het nog niet kan voelen maar elke keer voelde ik iets en vrij direct erachter aan zag ik beweging dus ik denk vrij zeker te weten dat ik het voel en dat het dus wel kan!

één maand geleden

Ik ben 12+3 en ik heb ook het idee dat ik de baby soms voel (ook een tweede waardoor ik het kan vergelijken) de gynaecoloog zei dat het bijna niet kan en het mogelijk de darmen zijn maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het de baby is.. dat gevoel herken je gewoon toch?!

één maand geleden

Ik ben nu 12 weken en voel ook het bekende ‘gekietel’ en de plopjes al. Als je al een keer zwanger bent geweest en weet wat je moet voelen, weet je het eigenlijk gewoon zeker als het gebeurt toch? Heerlijk gevoel 🥰

één maand geleden

Wat fijn! Ik ben 14 weken en vandaag voor het eerst 2 plopjes gevoeld. Voor mijn gevoel kon ik het verschil ook goed onderscheiden van baby of darmen 😊

één maand geleden

Ja ik ook, nu 13 weken. Had het idee sinds vorige week wel eens wat te voelen. Mijn gynaecologe vond het zeer onwaarschijnlijk dat maar zei ook niet dat het onmogelijk was. Vorig jaar voelde ik het ook voor het eerste rond 13 weken.

één maand geleden

Ik ben nu 13 weken zwanger van een tweeling en voel ze ook. Gynecaeloog gaf ook aan dat je dit al kan voelen.

één maand geleden

Ik voel het ook hoor. Een korte trilling elastiekje dat terugschiet. Is ook mijn 2e en nu 12,5. Kan het niet zo zijn dat de baarmoeder beweegt en dat dit weer de darmen beweegt ofzo. Snap ook wel dat ik nog niet direct een voetje voel hoe ik het wel rond 20+ weken voelde zeg maar

één maand geleden

Reactie op lientje123

Ik voel het ook hoor. Een korte trilling elastiekje dat terugschiet. Is ook ...
Ik had dus al rond de innesteling dagen achter elkaar af en toe een gevoel van een trekkend spiertje rond mn schaambot net als een trillend ooglid. Dit voel ik nu ook regelmatig, dus ik denk dat het bij mij vooral de baarmoeder zelf nog is (de wand van de baarmoeder is ook spier)

één maand geleden

Ik voelde het ook met 11 weken al. Ik twijfelde, totdat ik de zelfde plopjes voelde bij de termijn echo en tegelijkertijd een druk bewegende baby zag. Heel bijzonder zo vroeg. De verloskundige zei dat vrouwen die goed hun lichaam aanvoelen (denk ook aan je eisprong) de baby ook ietsje eerder zullen voelen :)