40 Reacties

3 maanden geleden

Jools geo 3!

3 maanden geleden

Wij zijn altijd heel tevreden over Dubatti. Zou vooral kijken naar wat je zoekt in een wagen. Zoek je een stads of terrein wagen? Misschien de wagens eens testen dat is wel heel fijn.

3 maanden geleden

Reactie op HdHD

Wij zijn altijd heel tevreden over Dubatti. Zou vooral kijken naar wat je z ...
Ik ben op zoek na stads wagen Zaterdag ga ik eens kijken bij babypark

3 maanden geleden

Wij hebben een uppababy vista 2 echt een top wagen!

3 maanden geleden

Wij hebben ook een uppababy, nu doen we met 2 zitjes en als de baby er is dan 1 zitje, 1 reiswieg en een meerijdplankje.

3 maanden geleden

Wij hebben ook een uppababy, leuke is dat je die kan uitbreiden zodat er 2 kindjes in kunnen, plus grote mand onderaan wat ik superhandig vind! Hij draait overigens ook heel vlot. Enige nadeel is dat de wieg vrij klein is, ik las dat grote kindjes er soms met 5 maanden al niet meer in pasten. Mijn zoon is een kleiner uitgevallen exemplaar dus ik kan niet meespreken met dat probleem 😂 Hij kost ook wel wat, ik heb hem fijn tweedehands op de kop kunnen tikken vorig jaar. We hebben ook de maxi cosi van uppababy gekocht zodat we niet moeten prullen met adapters.

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Wij hebben ook een uppababy, leuke is dat je die kan uitbreiden zodat er 2 ...
Persoonlijk vond ik de wieg niet klein, onze dochter heeft er bijna 10 maanden ingelegen, ze was wel klein maar niet extreem.

3 maanden geleden

Wij hadden een (tweedehands) dubatti maar ik was daar helemaal niet happy mee. Dus wij hebben recent de easywalker Harvey 5 gekocht voor onze dochter, deze kan je uitbreiden naar een duowagen en dat komt nu ik in verwachting ben van de tweede heel goed uit ☺️

3 maanden geleden

Ik ben helemaal fan van de Joolz Geo serie

3 maanden geleden

Wij hebben een joolz day+. De joolz geo paste niet bij ons in de auto. Voor op de fiets mee te nemen hebben wij nog een simpele goedkope buggy gekocht. Want wammeer we ergens naartoe gaan nu met de fiets kan ik mijn zoontje van 11 maanden nergens inzetten. De joolz kun je alleen mee in de auto

3 maanden geleden

Reactie op Kimmy2021

Ik ben op zoek na stads wagen Zaterdag ga ik eens kijken bij babypark
Bij babypark kunnen ze je heel fijn adviseren. Zou als je snel geholpen wil worden een shop afspraak maken. Een stadswagen heeft vaak kleinere wielen en dus prima te gebruiken in dorp etc. Terreinwagen zijn wielen wat groter waardoor die goed over gras, zand en door bos kan. Is net wat je zoekt. Dubatti is een terreinwagen. Hierdoor voelt die heel stabiel en rijd hij erg lekker.

3 maanden geleden

Reactie op HdHD

Bij babypark kunnen ze je heel fijn adviseren. Zou als je snel geholpen wil ...
Dankjewel voor informatie

3 maanden geleden

Wij gaan na een goede echo op zoek naar een tweedehands all terain wagen die ook nog enigszins compact op te vouwen is. Mocht iemand tips hebben waar naar te zoeken dan horen we het graag!?

3 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Wij gaan na een goede echo op zoek naar een tweedehands all terain wagen di ...
Volgens mij kijk je dan best eens naar Thule.

3 maanden geleden

Wij hebben de Harvey3 nog voor ons zoontje (bijna 2), daar gaan we een duowagen van maken. Superfijne, lichte all terrain wagen.

3 maanden geleden

Wij hebben de uppababy vista. Vindt het echt een top kinderwagen! Reiswieg vind ik niet klein hoor, ik heb twee lange baby’s gehad en die hebben er zeker tot 8-9 maanden in gelegen. Ik gebruik hem nu met dubbel zitje, en straks met reiswieg, zitje en meerijplank. Fijne aan deze wagen is dat je een grote mand hebt voor boodschappen ed

3 maanden geleden

Wij hebben al twee kindjes en bij komst van de tweede een Bugaboo Donkey aangeschaft. Daarvoor hadden we een Joolz day 3, fijne wagen maar zou nu altijd de Bugaboo donkey kiezen.

3 maanden geleden

Ik heb nu dubatti maar neig naar Bugaboo dragonfly

3 maanden geleden

Wij hebben momenteel de Nuna Demi Grow inclusief de autostoel Nuna Pipa en een isofix base. Alles zit er al bij en je hoeft niets extra's te kopen. In maart komt onze tweede en dan kunnen we hem voor beide gebruiken. Een erg stevige en comfortabele kinderwagen. Aanrader!

3 maanden geleden

Heeft iemand al ervaring met de Qute Journey? Deze is nu bij babydump/babypark als set in de aanbieding. Je krijgt dan de wagen (0-6 mnd bak + de normale zitting vanaf 6+mnd) , een luiertas (als je een duurdere wilt hoef je alleen bij te betalen wat het verschil is), een autostoeltje van Joie (als je een duurder stoeltje wilt, hoef je ook alleen het verschil bij te betalen), er zit een zonnekap bij, hij lijkt makkelijk in en uit elkaar te klappen en wij vonden hem heel fijn vasthouden... We zijn erg benieuwd naar ervaringen.. Wij wilden in eerste instantie voor een dubatti gaan, maar vonden hem hé Le maal niet fijn vasthouden (heel plat handvat). De joolz of de qute zijn wat ronder en dus fijner, vonden wij...