40 Reacties

3 maanden geleden

Geen, onze eerste dochter wilde er nooit in en wij hebben altijd een draagzak of draagdoek gebruikt en dat beviel ons goed. Kinderwagen hebben we verkocht. Voor de tweede gaan we dus ook geen kinderwagen aanschaffen.

3 maanden geleden

Reactie op TalVer93

Persoonlijk vond ik de wieg niet klein, onze dochter heeft er bijna 10 maan ...
Ik vond m ook niet te klein. Mijn zoontje is lang en was er met 6 maanden uitgegroeid. Prima, toen kon hij ook zitten en mocht in het stoeltje

3 maanden geleden

Wij gaan nu voor de bugaboo duo aangezien wij ons 2de kindje verwachten. Nu een Bugaboo fox 5 en die is echt super!

3 maanden geleden

Zijn er ervaringen met de Qute Journey?

3 maanden geleden

Zijn er ervaringen met de Qute Journey?
Niet van mijzelf maar wel van een vriendin. Mooie kinderwagen maar houdt het minder lang vol dan de duurdere concurrenten 🤭 Na een dik jaar begint die echt te kraken en gebreken te krijgen

3 maanden geleden

Wij hebben de Harvey 3, super blij mee! Na 1,5 jaar intensief gebruik rijdt die nog perfect! Ga hem nu denk ik uitbreiden naar duo wagen ☺️

3 maanden geleden

Reactie op marloesdr

Wij hebben de uppababy vista. Vindt het echt een top kinderwagen! Reiswieg ...
Ja Uppababy vista is top, die boodschappenmand alleen al. Ik vond het vooral ook een stevige wagen, en heel efficiënt design qua knopjes/opties. Na 2,5 jaar nog steeds heel tevreden mee!

3 maanden geleden

Ik ga nu voor de bugaboo duo

3 maanden geleden

Ik ben ook wel echt heel tevreden van de uppababy! Blijkbaar heb ik het fout, van die kleine wieg 😄 Toen ik research deed herinner ik me dat die opmerking wel eens passeerde. Ben er zeker van dat mijn zoon er over een paar maanden ook nog in zou passen, maar wij zijn intussen overgeschakeld op dat zitje dat volledig in ligstand kan.

3 maanden geleden

Wij hadden voor €100 een Mutsy igo op marktplaats gekocht. Prima wagen en die gaat straks weer gebruikt worden met een meerijdplankje voor onze dochter

3 maanden geleden

Heeft iemand al ervaring met de Qute Journey? Deze is nu bij babydump/babyp ...
Ik zelf heb de qute q-rider die lijkt er heel erg op alleen de boodschappenmand is van de qute Journey is geloof ik groter . Ik vind het een hele fijne kinderwagen ! Mijn dochtertje word volgende maand 2 en ben nog steeds heel blij met de kinderwagen en heb nog geen problemen er mee gehad 😊

3 maanden geleden

Wij hebben op marktplaats de Joolz Day 3+ helemaal nieuw en compleet gekocht met extra maxi cosi en inzetsteun voor de auto! €450 hebben wij betaald

3 maanden geleden

Reactie op Eline055

Wij hebben op marktplaats de Joolz Day 3+ helemaal nieuw en compleet gekoch ...
Oh wauw, goede deal!!

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Niet van mijzelf maar wel van een vriendin. Mooie kinderwagen maar houdt he ...
Ah thx voor het delen! Op internet kon ik maar 1 recensie vinden en diegene schreef dat de wagen meerdere keren was ingeklapt met kindje erin.. Toen werd ik toch achterdochtig. De wagen ziet er goed uit en rijdt fijn, in de winkel. Maar nu na de research begin ik toch te twijfelen...

3 maanden geleden

Wij hebben de stokke explory. Plaatje en voor lange mensen helemaal top. Wel groot in de auto. Wij woonden in de stad, dus voor ons niet perse een probleem.

3 maanden geleden

Reactie op Rozemarijn_1994

Wij hebben momenteel de Nuna Demi Grow inclusief de autostoel Nuna Pipa en ...
Hier ook de Nuna Demi Grow voor de eerste. Hopelijk is hij straks nog niet te zwaar om de wagen als Combiwagen te gaan gebruiken 😜 Verder ontzettend tevreden mee!

3 maanden geleden

Reactie op Judith-Nl

Wij hebben de Harvey 3, super blij mee! Na 1,5 jaar intensief gebruik rijdt ...
Ik ook, heerlijke wagen!

3 maanden geleden

Wij hebben de Pericles Crios 3.0 (nog van onze eerste dochter). Ik wilde destijds een Joolz, maar toen ik deze probeerde vond ik ‘m minstens net zo fijn en mooi. En hij is een stuk betaalbaarder! Totaal geen spijt van gehad, heerlijk lichte kinderwagen en makkelijk in/uit te klappen. We hadden toen een kleinere auto, daar paste hij ook in.

3 maanden geleden

Wij hebben de uppa baby Cruz2. 1 tikkie kleiner dan de vista zodat ie in onze vorige huis in het trappenhuis opgehangen kon worden. Heel erg blij mee en na 2,5 jaar ook nog top. Straks met meerijplankje voor onze dochter.

3 maanden geleden

Ik heb de eerste versie van de Easywalker Harvey. Top ding! Gaat nu al 6,5 jaar onafgebroken mee. Alleen een paar nieuwe banden en de duwstang vervangen vanwege slijtage. (Garantieverhaal, viel net binnen de termijn en was echt een top service). Rijdt nog steeds goed. Ook ideaal uit te breiden naar een duo wagen, als je bijvoorbeeld later met een peuter en een baby zit. Met de uitbreidingsset krijg je ook een grotere boodschappenmand. Ideaal!