15 Reacties

2 maanden geleden

Heeeel herkenbaar! Normaal totaal geen ochtendmens… maar tegenwoordig.. haha 😂 Ik ben zelf nu 10+2 Nu scheelt het voor mij iets dat ik veel avonddiensten en nachtdiensten werk en ik overdags dan nog meestal 2 uurtjes pak in de ochtend op de bank… maar ondanks dat ben ik aan het einde van de dag dan ook opgebrand. Heb op dit moment ook nachtdienst, en ben nu ook doodop (sinds gister ochtend 07.30 alweer wakker) normaal ben ik het wel gewend om zo lang wakker te zijn met maar een paar uur slaap, maar nu met die zwangerschap merk ik toch dat ik nog vermoeider ben. Helaas geen tips, we hopen maar dat het een keer beter wordt 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op NadineDominique

Heeeel herkenbaar! Normaal totaal geen ochtendmens… maar tegenwoordig.. hah ...
Hee goedemorgen 😂 had nog geen reactie verwacht midden in de nacht haha. Ja ik ben ook totaal geen ochtendmens! Oh maar nachtdiensten lijkt mij juist extra pittig! Helemaal als je zo lang wakker moet zijn! Dan snap ik helemaal dat je ook aan het einde op bent. Nou laten we voor ons beide hopen dat het snel beter wordt! 🤞🏻

2 maanden geleden

Hier geen tips 🙈 ik heb gelukkig nog een week vakantie, maar dit breekt echt op. Ik word wakker, moet naar het toilet en staar naar het plafond. Tijdens mijn vorige zwangerschap viel ik wel in slaap met yoga bidra, maar dat werkt nu helaas niet.

2 maanden geleden

Misschien is kamillethee een optie, dit maakt je slaperiger en kan er daarnaast ook voor zorgen dat je minder vaak wakker wordt in de nacht als je het voor het slapengaan drinkt.

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Hier geen tips 🙈 ik heb gelukkig nog een week vakantie, maar dit breekt ec ...
Oh lekker vakantie! Hopelijk is het iets tijdelijks wat snel over is 🙈 ja bij mij begint het ook met ‘s nachts wakker te worden omdat ik naar de wc moet. En erna is het feest met plafond staren 😂

2 maanden geleden

Reactie op EMEJA

Misschien is kamillethee een optie, dit maakt je slaperiger en kan er daarn ...
Oh dat ga ik vandaag eens proberen! Bedankt voor de tip 😊

2 maanden geleden

Reactie op EMEJA

Misschien is kamillethee een optie, dit maakt je slaperiger en kan er daarn ...
Ohh hier heb ik zelf ook nog niet aan gedacht! Gaan we eens uitproberen

2 maanden geleden

Hier ook drama, vaak rond 4.30u klaarwakker en als ik moet werken gaat normaal om 5.15u de wekker dus die 45 minuten slaap ik ook niet meer. Helaas op mijn vrije dagen ook vaak zo vroeg wakker...

2 maanden geleden

Hier ook zo! Zo vermoeiend en zit mezelf er echt gek mee te maken. Ik zet wel eens podcasten aan en dan doezel ik soms nog wel terug in slaap. Elk half uurtje/ uurtje die ik even in bed kan liggen om een dutje te doen overdag pak ik mee. Ook dan ff podcast aan of tv. Het is even behelpen😕

2 maanden geleden

Jep, zo herkenbaar. Ik lig nu ook alweer een uur wakker vanaf precies 4.00 😥. Ik ga vaak een rustig podcastje luisteren en soms val ik dan weer in slaap. En ik lig er tegenwoordig vaak om 20.00 al in 🫣 het is heel gek maar ook dan begint het wakker zijn rond 4.00 en niet ineens eerder dus pak ik nog best wat uurtjes!

2 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Jep, zo herkenbaar. Ik lig nu ook alweer een uur wakker vanaf precies 4.00 ...
Misschien is 20 uur ook wel gewoon te vroeg? Heb je al geprobeerd dit iets langer te rekken. Wat ook belangrijk is voor het inslapen is niet te veel meer op je mobiel savonds of actieve dingen. Beter een boek lezen.

2 maanden geleden

Misschien is 20 uur ook wel gewoon te vroeg? Heb je al geprobeerd dit iets ...
Ja ik heb ook zeker later geprobeerd maar met telkens hetzelfde resultaat: 4.00 wakker 😒. Dan is om 20.00 naar bed (en nog even lezen) wel fijner omdat ik anders al helemaal uren mis… Op de een of andere manier slaap ik op dit moment enkel begin van de nacht ‘goed’. Heel gek, herken het wel van mn vorige zwangerschap.

2 maanden geleden

Hoihoi, hier een beetje het zelfde verhaal al kan ik gelukkig wel na een poosje wakker zijn weer slapen 😅 Heb het bij de verloskundige te spraken gebracht en ze zei dat je dan magnesium kunt proberen daar word je rustiger van in je slaap. Ik moet zeggen dat het het aardig werkt en ik nu ‘s nachts meer uren kan meepakken 😬

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik slaap ook echt gigantisch slecht en inderdaad rond 4 uur wakker 😅 Val daarna wel weer in slaap, maar dan ieder uur zo'n beetje wakker ...