23 Reacties

één maand geleden

Haha, je bent niet de enige. Ik heb dit al een week of 3/4. Je heb van die speciale knoopjes die je om je broek kan doen, zo verwijd je je knoop en past je broek wat beter. Ik heb zelf ook zwangerschapslegging aangeschaft en die zit wel echt heel fijn!

één maand geleden

Ik vind broeken met stretch heel fijn zoals de flared van guts en gusto. Hiermee kan ik de periode tot positiekleding mooi overbruggen en je kan ze ook nog eens dragen na je zwangerschap

één maand geleden

Ik heb hetzelfde probleem! Ik doe een elastiekje om mijn knoop, haal m door het gaatje heen en dan terug om de knoop! Goedkope en makkelijke oplossing voor nu😜

één maand geleden

Via Shein heb ik deze broek besteld. Een 'gewone' skinnt van strech spijkerstof met tussen de zakken een elastiek stuk. Hierdoor rekt het mee en er zit ook geen gulp in. Hij valt mij bij nog iets te groot, maar met een riem ist top!

één maand geleden

Een zwangerschapsbroek kan ook lekker zitten. Dan zit hij nog wel strak om je benen en heb je bij je buik wat meer ruimte. Met een blouse of los shirtje er overheen valt het niet op.

één maand geleden

Reactie op Kimberleyderijk

Via Shein heb ik deze broek besteld. Een 'gewone' skinnt van strech spijker ...
Heb je de link hiervan? Valt hij normaal qua maat?

één maand geleden

I feel you!! Ik heb een flared legging van mama h&m en die zit heel fijn. Maar ik was gisteren in de winkel en paste zo'n zwangerschapsspijkerbroek en dat zat voor geen meter! Dat kruis met die knoop zit superlaag en ziet er zo gek uit! Wel een fijne mama sportlegging gekocht. Ik ga nog wat online bestellen. Ik vind die normale flared broeken zo drukken met dat elastiek, dat vind ik heel vervelend.

één maand geleden

Ik heb vorige week een positie broek bij de prenatal gekocht, zit heerlijk, en nog in de aanbieding ook

één maand geleden

Reactie op Noledam

Heb je de link hiervan? Valt hij normaal qua maat?
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VyuQP3cLHGP&localcountry=NL&url_from=GM7557788673607561216 En mocht de link het niet doen dan is dit het itemID: 12619774 En ja ik zou gewoon je normale maat bestellen!

één maand geleden

En waarom niet gewoon een positiebroek? Ik draag ze alweer een paar weken en zitten heerlijk. Gewoon strak bij de benen, wat je inderdaad niet hebt als je gewone broeken in een grotere maat gaat dragen. Alleen opletten dat de dingen die je erboven draagt lang genoeg zijn want de knoop zit een stuk lager dan bij een normale broek 😅

één maand geleden

Reactie op Nola1203

I feel you!! Ik heb een flared legging van mama h&m en die zit heel fij ...
Als je straks een vrij ronde dikkere buik hebt is dat echt nodig 😉. Past geen knoop om je buik meer heen en zit dat echt niet lekker.

één maand geleden

Atelier Melon, H&M en Only Maternity hebben fijne jeans (zo’n zwangerschapsbroek is er mét en zonder band om de buik, uiteindelijk ga je er blij mee zijn dus als je gaat investeren kun je er maar beter langer plezier van hebben) waar je straks toch echt een keer aan wilt geloven. Stieglitz (maternity), Guts Gusto, Ambika hebben leuke flared broeken. H&M heeft fijne sportleggings. Stylen met oversized tees, sweaters en blouses (heb je daarna ook nog wat aan). Of een strak shirtje met oversized blazer of wollen vestje bijvoorbeeld. Succes 🤍

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Als je straks een vrij ronde dikkere buik hebt is dat echt nodig 😉. Past g ...
Dat kan ik me voorstellen, maar ik vond het er zo gek uitzien met die knoop dan zo dichtbij je kruis. Misschien dan beter geen knoop, dan ziet het er tenminste niet zo gek uit🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Wat ik veel doe is bijv met een jeans broek een elastiek om de knoop doe zodat ik extra ruimte krijg. Dus je maakt hem vast waar normaal je knoop doorheen gaat en dan rijg je hem over je knoop heen dat hij vast zit. Of een hemdje erin doen en dan overslaan en een t-shirts eroverheen aandoen dan zie je ook niks! Een soort zwarte band krijg je dan

één maand geleden

Ik heb nu twee zwangerschapsbroeken, maar ik ben nog zoekende naar wat ik daar op kan dragen.. de meeste tops vallen niet over de band heen. Iemand tips voor een fijn en leuk merk?

één maand geleden

Ik heb maar een zwangerschapsbroek. De rest heb ik alleen maar jurkjes en rokken. De rokken draag ik dan helemaal tot over mijn buik met een korte top

één maand geleden

Ik heb zelf bij 10 weken een aantal elastiek broeken gekocht die er niet uitzien als een joggingbroek, maar wel netjes maar toch waar een dikke buik in zou kunnen

één maand geleden

Reactie op JosineC

Atelier Melon, H&M en Only Maternity hebben fijne jeans (zo’n zwangersc ...
Wilde ook reageren maar mijn advies zou overeenkomen met die van Josine! En zeker die flared broeken van Ambika zijn echt zoo fijn. Lekker stofje en hele zwangerschap te dragen. Ik heb zelf laatst ook twee mama broeken bij H&M gekocht. before& after heten die. Die hebben niet zo’n band en dan kun je gewoon nog leuk je shirtje en beetje in je broek stoppen. En zitten heerlijk!

één maand geleden

Reactie op Lieke-01

Wilde ook reageren maar mijn advies zou overeenkomen met die van Josine! En ...
Die flared van Ambika, koop je die dan in je eigen maat of groter?

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Die flared van Ambika, koop je die dan in je eigen maat of groter?
Ik heb ze wel in een M gekocht, maatje groter dan normaal.