320 Reacties
4 maanden geleden
Ik begin wel:
Ik ben Maaike, 28 jaar en woon samen met mijn vriend. We zijn nu 5,5 jaar samen en in verwachting van ons eerste kind. Uitgerekend op 3 maart 2025 鉂わ笍
4 maanden geleden
Hoi! Ik ben Lisanne, ook 28 jaar en ben nu 5 jaar samen met mijn vriend. Ook uitgerekend op 3 maart 2025 van ons eerste kindje鉂わ笍
4 maanden geleden
Hoihoi! Ik ben Lynn. Ben 8 jaar samen met mijn vriend en zwanger van ons 2de kindje. Volgens eigen berekening 8 maar uitgerekend. Maandavond hebben we eerste echo
4 maanden geleden
Hoi hoi, ik ben D茅mi en ik ben 33 jaar. Ik ben 13,5 jaar samen met mijn vriend en hebben al 2 dochters ban 3,5 en 17 maanden. Dit kindje is een cadeautje. We waren niet bezig met een 3e kindje, maar het lot heeft bepaald dat we nog niet klaar waren.
24 juli mag ik eindelijk mijn 1e echo. Ik heb er zin in, maar ben ook weer doodsbenauwd!馃槄
4 maanden geleden
Ik ben Melissa, 30 jaar en 11 jaar samen met mijn vriend en sinds 2 jaar man. 馃槉 Hij is 34 en dit wordt ons 1e kindje. Zo spannend! Vanmiddag hebben we de 1e echo gehad en een kloppend hartje gezien. 馃ス馃檹 Uitgerekende datum staat nu op 9 maart maar dat kan natuurlijk nog iets wijzigen.
4 maanden geleden
Hoi, ik ben demi 25 jaar en woon in hendrik ido ambacht samen met me vriend. Op 1 maart uitgerekend nu 7 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ondertussen al 5x een echo gehad en ziekenhuis bezoeken omdat het eerst een zol zwangerschap was (zwangerschap onbekende locatie) bij de 5e echo wel te zien, nu 25ste weer terug voor een echo en een intake om te kijken of ik in het ziekenhuis onder controle blijf in verband met endometriose. Super spannend allemaal
4 maanden geleden
Wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen. Hoe hebben jullie het aan je partner verteld of hebben jullie samen getest?
En zijn er al meiden die het met de buiten wereld hebben gedeeld?
In had voor mijn partner om het te vertellen een heel plan bedacht om hem te verassen, maar omdat ik zelf verrast was van de positie test is dit helemaal in het water gevallen 馃槄
Wij hebben met 6+3 de eerste echo gehad en het toen besloten onze ouders en dichte vriendenkring te vertellen, iedereen heel blij natuurlijk 鉂わ笍
4 maanden geleden
Reactie op Soontobemama
Wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen. Hoe hebben jullie het aan je ...
Ik zet altijd in mijn agenda wanneer ik ongesteld wordt met het woord bingo. Elke maand vraagt mijn vriend weer of ik naar een bingo ga, wat dat betreft niet al te snel qua begrip 馃槄
Toen ik niet ongesteld werd toch maar alleen een test gedaan en ik was helemaal overrompeld dat die positief was. Die avond mijn vriend een kaartje gegeven met BINGO! plus de verwachte uitgerekende datum. Dat begreep hij gelukkig wel direct 馃榿
Ondanks een goede echo wachten we nog een paar weken met verspreiden. Ik doe dit vooral voor mijn oudste zoontje (bijna 4). Als het toch nog mis gaat kan ik het niet aan dat hij steeds over de baby begint.
En omdat ik weet dat dit de laatste keer is vind het ergens nog wel fijn om samen nog even een 'geheim' te hebben 馃槒 Even met mijn vriend bedenken wanneer we het echt gaan delen.
4 maanden geleden
Haai! Ik ben Louise en samen met mn man verwachten wij ons 2e kindje, ons eerste kindje is van oktober 22. Volgens mn eigen berekening ben ik 6 maart uitgerekend.
Onze ouders en een handje goede vrienden weten het. Als het toch fout gaat zouden we het hun ook vertellen en wachten tot de magische 12 weken geloof ik niet zo in. Nu ik dichtbij meerdere keren heb meegemaakt dat het dan ook nog fout kan gaan. Daarnaast ben ik positief ingesteld en ga ik er gewoon vanuit dat ik in maart een wolk van een kindje vast mag houden
4 maanden geleden
Hoii, ik ben Valery en al 10 jaar samen met mijn partner. 7 maart verwachten wij onze 2e kindje! Een klein groepje familie/vrienden weten het al, dit hebben we gedaan omdat ik zelf wel van een drankje houd en mijn eigen verjaardag er aan komt馃槄
4 maanden geleden
Hi! Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest maar we hadden vanmorgen een positieve test. Even gekeken en zou dat begin maart uitgerekend zijn. Ik ben 3 jaar geleden getrouwd en we hebben een dochtertje van 9 maanden. Voor haar hebben we 3 miskramen gehad dus deze periode blijft voor ons super spannend. Het was deze keer niet helemaal gepland maar een fantastische verassing. Maandag de verloskundige bellen en hopen dat alles voor nu goed zit! 馃檹馃徏 馃
4 maanden geleden
Ik ben 30, 31 als ik beval van de kleine. Hebben er al 3 rondlopen waarvan de oudste nu 10 is.
Dit jaar nog een miskraam gehad en met deze zwangerschap op de spoedeisende hulp erachter gekomen. Ik ging voor vermoedelijke longembolie en kwam weg met je bent zwanger. Uiteindelijk bleek het een ontsteking ergens te wezen en vermoeden eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus al een aantal echos gehad. Rond 5 weken laatste echo gehad en dat was een mooi ringetje in de baarmoeder. Aanstaande maandag nog een echo. Als het goed is ben ik nu 7 weken.
Volgens eigen berekening 7 maart uitgerekend. En uitgaande van de vorige zwangerschappen komt het in februari 馃槄 wat niet zo erg is aangezien de jongste van 5 maart is wil haar graag nog een eigen dag blijven geven voor de verjaardag 馃ぃ