320 Reacties
3 maanden geleden
Vandaag 8.1 eerste echo was 9 juli mooi kloppend hartje en alles zat op de goede plek! Gisteren toch even een pretecho laten maken de kleine was goed gegroeid loopt op termijn en een mooie hartslag❤️❤️ nu 6 augustus de termijn echo en dan kunnen we het eindelijk aan iedereen bekend gaan maken
3 maanden geleden
Klets graag mee! Na mijn miskraam in maart nu weer zwanger. Ik was niet zeker van het termijn (geen menstruatie tussendoor gehad) 8 juli echo gehad en geschat op 5 weken 4 dagen, beginnend kloppend hartje gezien. Morgen weer een echo om te kijken of het gegroeid is, zo spannend 🥰
3 maanden geleden
Hoi allemaal! A.s. zaterdag wordt ik 29 en ben 9 jaar samen met mijn vriend.
Afgelopen maandag onze eerste echo gehad met 7+2 en een mooi kloppend hartje.
Voor nu rond 8 maart uitgerekend van ons eerste kindje. 🥰
3 maanden geleden
Ik heb vandaag een goede eerste echo gehad🥰 Heel blij! Zo bijzonder om weer een hartje te zien kloppen
3 maanden geleden
Goedendag allemaal! Ik heb de app pas net ontdekt via een collega. Ik ben Marloes en ik ben 34 jaar. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 8 maart volgens de app. 7 weken en 4 dagen.. ik vind het allemaal heel spannend! Wij hebben zaterdag de eerste echo.
3 maanden geleden
Reactie op Deems1991
Heb jij een korte cyclus? Ik ben 8+1 en 4 maart uitgerekend. 🤷♀️
Ik heb zelf een wisselende cyclus tussen de 27 en 30 gemiddeld 🤷🏼♀️
was maandag zoals ze dachten 7+2 , en vandaag dan 7+5 (dit scheelde 1 dag met wat mijn app aangaf, want die gaf maandag 7+3 aan.)
3 maanden geleden
Hi allemaal! Ik vind het ook leuk om mee te kletsen. Ik ben 33, moeder van een lief jongetje van bijna 20 maanden en 7 jaar samen met mijn vriend. Gister de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. 6 maart uitgerekend. We hebben het onze ouders en wat close vrienden al verteld 🥰