320 Reacties

3 maanden geleden

Vandaag 8 weken! 2 goede echo’s gehad en uitgerekend op 4 maart !

3 maanden geleden

Ik mag straks om 19.30 voor m'n eerste echo, toch wel weer spannend!

3 maanden geleden

Jaa nu durf ik het aan! Gisteren een goede echo gehad 🥰 voor nu uitgerekend op 7 maart van ons 2e kindje. We hebben een dochter van maart 23. Super spannend weer

3 maanden geleden

Vandaag 8.1 eerste echo was 9 juli mooi kloppend hartje en alles zat op de goede plek! Gisteren toch even een pretecho laten maken de kleine was goed gegroeid loopt op termijn en een mooie hartslag❤️❤️ nu 6 augustus de termijn echo en dan kunnen we het eindelijk aan iedereen bekend gaan maken

3 maanden geleden

Klets graag mee! Na mijn miskraam in maart nu weer zwanger. Ik was niet zeker van het termijn (geen menstruatie tussendoor gehad) 8 juli echo gehad en geschat op 5 weken 4 dagen, beginnend kloppend hartje gezien. Morgen weer een echo om te kijken of het gegroeid is, zo spannend 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Ik mag straks om 19.30 voor m'n eerste echo, toch wel weer spannend!
Hoe was je echo?? Ik mag morgenochtend om 9.30.. bij de gedachte alleen al word ik suuuuuper zenuwachtig.

3 maanden geleden

Reactie op Vanillecola

Ik klets ook graag mee! Ik ben 33 en heb samen met mijn man al een zoontje ...
Wat grappig, ik ben ook 33 jaar, 8 weken zwanger en morgen mijn 1e echo! (Alleen is het voor mij mijn 3e kindje)

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Hoe was je echo?? Ik mag morgenochtend om 9.30.. bij de gedachte alleen al ...
Heel goed, hartje klopte en tot zover ze nu kan zien precies zover als ik dacht te zijn

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad. Ik ben net 37 jaar geworden mama van 2 meiden. En ondertussen 8 weken en 3 dagen zwanger van een wondertje

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Heel goed, hartje klopte en tot zover ze nu kan zien precies zover als ik d ...
Oooh wat fijn!! 😍🤗

3 maanden geleden

Ook ik heb vandaag een super echo gehad🥰 het klopt nu precies op termijn (8+1) dus als het goed is, is de uitgerekende datum 4 maart.

3 maanden geleden

Hi hier gisteren ook een goeie echo gehad 8 maart uitgerekend

3 maanden geleden

Hoi allemaal! A.s. zaterdag wordt ik 29 en ben 9 jaar samen met mijn vriend. Afgelopen maandag onze eerste echo gehad met 7+2 en een mooi kloppend hartje. Voor nu rond 8 maart uitgerekend van ons eerste kindje. 🥰

3 maanden geleden

Reactie op NadineDominique

Hoi allemaal! A.s. zaterdag wordt ik 29 en ben 9 jaar samen met mijn vriend ...
Heb jij een korte cyclus? Ik ben 8+1 en 4 maart uitgerekend. 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Ik heb vandaag een goede eerste echo gehad🥰 Heel blij! Zo bijzonder om weer een hartje te zien kloppen

3 maanden geleden

Goedendag allemaal! Ik heb de app pas net ontdekt via een collega. Ik ben Marloes en ik ben 34 jaar. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 8 maart volgens de app. 7 weken en 4 dagen.. ik vind het allemaal heel spannend! Wij hebben zaterdag de eerste echo.

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Heb jij een korte cyclus? Ik ben 8+1 en 4 maart uitgerekend. 🤷‍♀️
Ik heb zelf een wisselende cyclus tussen de 27 en 30 gemiddeld 🤷🏼‍♀️ was maandag zoals ze dachten 7+2 , en vandaag dan 7+5 (dit scheelde 1 dag met wat mijn app aangaf, want die gaf maandag 7+3 aan.)

3 maanden geleden

Hi allemaal, ik ben Romy, 27 jaar en in verwachting van de eerste samen met mijn vriend. Op 15-7 al de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en het hartje klopte. Ik ben nu 8+4 en 2 maart uitgerekend 🥰

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Marjan 41 jaar en mama van een prachtige zoon 13-05-2023. Wij zijn nu 7 weken zwanger van ons 2 wondertje❤️ vandaag de 1ste echo gehad en zijn op 10 maart uitgerekend 😍

3 maanden geleden

Hi allemaal! Ik vind het ook leuk om mee te kletsen. Ik ben 33, moeder van een lief jongetje van bijna 20 maanden en 7 jaar samen met mijn vriend. Gister de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. 6 maart uitgerekend. We hebben het onze ouders en wat close vrienden al verteld 🥰