386 Reacties

2 maanden geleden

Leuk ik ben Sandra, 28 jaar en zoals het er nu uitziet 17 maart uitgerekend. Wij hebben een heel lang traject gehad en nu eindelijk zwanger via icsi

2 maanden geleden

Hoi ik ben Angel , 26 jaar. Na 2 miskramen nu in verwachting van onze eerste kindje. Inmiddels al 7 +1 weken verder en 31 juli de eerste echo. Als ik de apps moet geloven zijn we uitgerekend op 11 maart 🥰.

2 maanden geleden

Hi ik ben Maartje, ik ben 32 jaar. We zijn al 3,5 jaar bezig met onze kinderwens en vorig jaar 1 x een biochemische zwangerschap en 1 x een miskraam met 13 weken gehad. Nu door IVF-icsi opnieuw zwanger geworden, vandaag eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien 💕🎈. Ik ben nu 6+5 en 13 maart uitgerekend! Heel spannend nog steeds de komende periode. Helaas ook ziek…. Hoe gaat het met jullie?

2 maanden geleden

Reactie op kluifje

Hi ik ben Maartje, ik ben 32 jaar. We zijn al 3,5 jaar bezig met onze kinde ...
Hi! Wat verdrietig een miskraam. Ik had voor mijn eerste dochter ook een mk. Fijn dat het nu gelukt is en de echo goed was 🥰. Hier volgend eigen berekening ook 13 maart maar dus nog even afwachten!

2 maanden geleden

Reactie op angelltje

Hoi ik ben Angel , 26 jaar. Na 2 miskramen nu in verwachting van onze eers ...
Ah wat fijn dat je opnieuw zwanger bent, hopelijk deze keer alles goed 🥰🥰🥰

2 maanden geleden

Ik ben Shamira, ik ben 34 en woon in het dorpje Winkel (Noord-Holland). Ik ben in verwachting van ons 2e kindje. Wij hebben een dochter die geboren is op 31-03-2024. Volgens berekening van eerste dag laatste menstruatie ben ik op 18-03-2025 uitgerekend. 5 augustus de eerste echom

2 maanden geleden

Wat leuk! Ik ben 38 en zwanger van onze tweede; maandag eerste echo, uitgerekend op 18 maart. Hebben n meisje van 16-6-23

2 maanden geleden

Hi! Ik ben tot nu uitgerekend op 13 maart. Vandaag 6+5 en de eerste echo vanmiddag gehad. Alles in orde en een mooi kloppend hartje. ♥️

2 maanden geleden

Hoi, Ik heb 2x een icsi traject gehad helaas geen kindje hier uit kunnen krijgen. Daarna via donor KID pogingen gehad totaal 6x Waarvan 2x een miskraam 1 na 5 weken 1 na 2 weken Nu 9 jaar verder: 7 weekjes zwanger! 💗

2 maanden geleden

Hi! Ik ben Sabine, 30 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap. Vandaag ben ik 6+1. Toevallig vanochtend bij de verloskundige geweest vanwege best hevig bloedverlies. Alles was echter goed en we zagen al een mooi kloppend hartje. Maandag weer en hopen dat het dan nog steeds goed is en ik geen bloed meer verlies 🥰

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Joanna en ben 35 jaar. Ben volgens eigen berekeningen 12 maart uitgerekend van ons eerste kindje. Volgende week de eerste echo. Zo benieuwd. Ik voel me opzich goed, wel heel erg vermoeid, en een wat weeïg gevoel. Ben nu de dagen aan het aftellen tot de eerste echo en daarna kunnen we het hopelijk aan mijn ouders vertellen als alles goed lijkt. Het wordt hun eerste kleinkind dus ben zo benieuwd naar hun reactie!

2 maanden geleden

Hey! Ik ben Esther en ik ben 27 jaar. Dit is mijn eerste zwangerschap en ben vandaag precies 7 weken. Morgen heb ik de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 11 maart😊

2 maanden geleden

Hi! Ik ben Sabine, 30 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap. Vandaag ben ...
Oh spannend! Fijn dat de echo er in ieder geval goed uitzag voor nu 🥰

2 maanden geleden

Reactie op bsjes

Hoi, Ik heb 2x een icsi traject gehad helaas geen kindje hier uit kunnen k ...
Oooh wat mooi om nu zwanger te zijn 🥰🥰🥰 Hopelijk verloopt alles goed en hebben jullie in maart een mooi kindje in jullie armen 🤍

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Wat leuk dit groepje ☺️ Ik ben 26 en ben al bijna 9 jaar samen met mijn man (28). Dit is mijn eerste zwangerschap en volgens eigen berekening ben ik vandaag 6 weken, dus 18 maart uitgerekend. 2 augustus eerste echo dus ik ben heel erg benieuwd. 🩷🩵

2 maanden geleden

Ah leuk! Dit soort groepjes waren er in de groep van m’n zoon ook. Sommige meiden uit mijn week-groepje spreek ik nog dagelijks🥰 Ik ben Melanie, 30 jaar, en mama van een zoontje van mei 2023. Vanaf zijn eerste verjaardag besloten ervoor te gaan en dit keer ging het een stuk sneller 😂 nu dus zwanger van ons tweede kindje 🥰 Volgens ovulatie uitgerekend op 17 maart. Ik heb 12 aug pas een echo ivm vakantie, dus mag nog wel even geduld hebben🤪

2 maanden geleden

Leuk zo'n groepje! Ik ben Andrea, 38 jaar en na een ivf traject zwanger! Ik heb in april een missed abortion gehad. Het hartje was in week 8 gestopt. Nu ben ik 7 weken zwanger en heb donderdag mijn 1e echo. Heel spannend!! Ik heb bewust gekozen om alleenstaande mama te worden, dus ben zwanger van een donor.

2 maanden geleden

Hey super leuk dit! Ik ben Joyce 25 jaar, samen met mijn man Coen en hebben samen een dochter Yara en nu zwanger van een tweede. Volgens eigen berekening ben ik 17 maart uitgerekend.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Patricia. Gisteren de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! Volgens echo berekening 6weken 5 dagen met een voorlopige uitgerekende datum van 12 maart.

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Leuk zo'n groepje! Ik ben Andrea, 38 jaar en na een ivf traject zwanger! Ik ...
Oh wat leuk, nog iemand die bewust alleenstaand is! Ik ben ook 38, via IVF zwanger en nu 6+3! Wat fijn voor je dat het weer gelukt is na die missed abortion, dat lijkt me echt enorm zwaar