386 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Ik denk dat de meesten van ons aankomende week een termijnecho hebben? Of h ...
Ik heb hem aankomende donderdag, ben dan 10+3. Met 8 weken een mooi kloppend hartje gezien en eigenlijk vanaf 9 weken bijna geen symptonen/klachten meer. Merk wel dat ik het daardoor steeds spannender vind. Herkent iemand dit?

2 maanden geleden

Reactie op xosuve

Ik heb hem aankomende donderdag, ben dan 10+3. Met 8 weken een mooi kloppen ...
Ik ben vandaag 10+2 en heb ook aankomende donderdag weer een echo. Met 8 weken ook een goede echo gehad, maar ook sinds week 9 weinig/verminderende klachten. Herken het dus helemaal! Vind het ook spannend…

2 maanden geleden

Reactie op tv

Ik ben vandaag 10+2 en heb ook aankomende donderdag weer een echo. Met 8 we ...
Ja erg is dat he! Ik weet wel dat we gewoon vertrouwen moeten hebben en positief moeten zijn, maar de onzekerheid blijft soms zo lastig haha😅 hopelijk zien we dat donderdag alles goed is 🥰

2 maanden geleden

Reactie op tv

Ik ben vandaag 10+2 en heb ook aankomende donderdag weer een echo. Met 8 we ...
Mijn verloskundige zei dat het niks zegt want ik zei ik heb heel veel klachten dus zal el goed zitten toen zei ze dat zegt niet altijd wat want je maakt dan nog wel hormoon aan als het fout zou zijn. Dus minder klachten zegt ook niet zoveel ..

2 maanden geleden

Reactie op Laura 1989-1

Mijn verloskundige zei dat het niks zegt want ik zei ik heb heel veel klach ...
Dat klopt ook helemaal. Eerder een missed abortion gehad en had toen idd alle klachten nog!

2 maanden geleden

Net terug van de termijnecho 🥰 alles ziet er goed uit en VK zette mij tot mijn verbazing 6 dagen vooruit. Uitgerekende datum is nu 11 maart 🥰 Toch wel heel erg bijzonder om voor het eerst zoveel beweging te zien en het hartje horen kloppen ❤️

2 maanden geleden

Net terug van de tweede termijnecho, dit keer wel goed kunnen meten! Duurde even want de baby lag elke keer net niet helemaal goed en wilde ook niet draaien. 🤣 Maar ik ben vandaag gemeten op 11+6! En de uitgerekende datum is 11 maart. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Net terug van de tweede termijnecho, dit keer wel goed kunnen meten! Duurde ...
Ehh ik ben vandaag 10+6 bedoel ik. 😅 Morgen 11 weken en 11 maart uitgerekend. 😁

één maand geleden

Gefeliciteerd met de goede termijnecho’s allemaal. Hier ook vandaag een goede termijnecho gehad, vandaag 10+1 en uitgerekend op 16 maart 😊

één maand geleden

Reactie op demidemi1993

Oh wat leuk! Super bijzonder als je dat zo met haar kunt delen. Ik zal het ...
Termijn echo is goed gegaan! Is al mooi 12 cm en bewoog heel speels. Uitrekendatum is 11 maart 🥰

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ehh ik ben vandaag 10+6 bedoel ik. 😅 Morgen 11 weken en 11 maart uitgereke ...
Hier hetzelfde en ook 11 maart uitgerekend! 😄

één maand geleden

Ook wij hebben vandaag onze termijnecho gehad 🤍 Alles ziet er goed uit, uitgerekende datum is een paar dagen eerder geworden, 12 maart :)

één maand geleden

Reactie op Rupsje89

Ook wij hebben vandaag onze termijnecho gehad 🤍 Alles ziet er goed uit, ui ...
Toevallig! Ik had vandaag ook de termijn echo en ben ook paar dagen naar voren gegaan, ook 12 maart! ♥️👶🏼

één maand geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Net terug van de termijnecho 🥰 alles ziet er goed uit en VK zette mij tot ...
Aaah wat fijn! fijn dat alles goed was, ik herken dat wel van mijn vorige zwangerschap inderdaad 🥰

één maand geleden

Reactie op LissaM

Net terug van de tweede termijnecho, dit keer wel goed kunnen meten! Duurde ...
Hahah gelukkig, hier was de oudste ook bij alle echo’s lastig qua meten altijd verstopt in de wand of met dr gezicht naar achter etc 😂.. nou dt eigenwijze heeft ze altijd gehouden

één maand geleden

Wat fijn al die goede termijnecho’s! En zie dat er nog meer hem ook donderdag hebben! Zo benieuwd naar de twee mini’s

één maand geleden

Hier ook een goede termijnecho, uitgerekend op 15 maart!

één maand geleden

Wij hebben hem zaterdag kan niet wachten om ons wondertje weer te mogen bewonderen🤩

één maand geleden

Reactie op Bvdh91

Hahah gelukkig, hier was de oudste ook bij alle echo’s lastig qua meten alt ...
Haha herkenbaar! Ik ben benieuwd of dat eigenwijze blijft. 🤣 De verloskundige heeft echt een paar keer zachtjes op m'n buik moeten duwen en ik moest 2x gaan 'wiebelen' om 'm in beweging te krijgen haha. Maar uiteindelijk dus gelukt om te meten 🥰

één maand geleden

Reactie op LissaM

Haha herkenbaar! Ik ben benieuwd of dat eigenwijze blijft. 🤣 De verloskund ...
Hahaha hier wel in ieder geval, over een maand 4 maar nog net zo eigenwijs 😅😂