386 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 33 jaar en na 18 rondes ofzo nu zwanger van 1ste kindje馃グ. Ik had eerst als uitgerekende datum 29/3 maar vandaag eerste echo gehad, en die gaf aan 8+5 voor nu.. dus voor nu zou het ook rond 19/20 maart kunnen zijn馃槃

2 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Ah leuk! Dit soort groepjes waren er in de groep van m鈥檔 zoon ook. Sommige ...
Vandaag eerste echo gehad en teruggezet naar 19/3馃き Bij m鈥檔 zoontje was ik ook met de eerste echo 2 dagen teruggezet en met de termijnecho weer op de berekende datum. Ben benieuwd of dat nu weer zo is! Heb 29e de termijnecho 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Hi allen! 29jr en zwanger van ons tweede kindje. Als alles goed mag blijven ...
Hoi! Ik ben 28 en ook zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend 16 maart en als alles goed mag gaan scheelt het straks ook 18 maanden met onze dochter

2 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Vandaag eerste echo gehad en teruggezet naar 19/3馃き Bij m鈥檔 zoontje was ik ...
Aaah leuk hoe was het? Spannend, ben ook zo benieuwd naar de volgende echo

2 maanden geleden

Reactie op Lottedyk95

Hoi! Ik ben 19 maart uitgerekend en tot nu toe best een fijne zwangerschap, ...
Ik snap je helemaal...ben zelf de afgelopen 3 weken kotsmisselijk geweest de hele dag, ook soms overgeven en geen eten zien en ruiken ..als ik weg moest nam ik een plastic zakje, smintjes en van die mentos fruit rolletjes mee, als ik dan weer zo'n vlaag aan misselijkheid kreeg hield me dat eventjes op de been...ik dwong me zelf wel echt om iets te eten voordat ik weg ging zodat ik niet met een lege maag zou zitten. Voel me nu sinds 2 dagen wat minder misselijk. Ben nu 9 weken en tot nu toe lopen we gelijk! Ook de 18/19e uitgerekend... maar durf nog niet te hopen dat de misselijkheid nu minder blijft... mischien nog iemand ervaring mee in deze groep? Veel succes en rustig aan, hopelijk heb je iets aan mijn tips 鈽猴笍

2 maanden geleden

Benieuwd wanneer jullie het openbaar maken aan 'iedereen' dat jullie zwanger zijn. Wij hebben 22 aug de termijnecho en ben dan ongeveer 10+4. Ik heb nu al best een buik (nu 9 weken)dus kan het niet langer meer verbergen..ook op het werk weten sommige het omdat ik zo ziek was/ben onze ouders en beste vrienden hebben we het afgelopen week verteld...het liefst had ik gewacht tot na de NIPT maar is onmogelijk馃槄 benieuwd hoe jullie dit aanpakken鈽猴笍馃ぐ

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Benieuwd wanneer jullie het openbaar maken aan 'iedereen' dat jullie zwange ...
Hey, wat leuk! We blijven gelijk opgaan, had jij niet ook de 29e juli je eerste echo? Ik heb ook de 22e de termijnecho met 10+4 馃槀 Toevallig!

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Benieuwd wanneer jullie het openbaar maken aan 'iedereen' dat jullie zwange ...
En om antwoord te geven op je vraag: Onze familie weet het al, een aantal goede vrienden ook en een aantal mensen op het werk. Ik wil het van de daken schreeuwen eigenlijk, maar het liefst toch even die termijnecho afwachten 馃榿 Ook omdat dat hopelijk een mooier echobeeld oplevert om te laten zien 馃榿

2 maanden geleden

En om antwoord te geven op je vraag: Onze familie weet het al, een aantal g ...
Ohh wat leuk dat we gelijk lopen!! Wij hadden 1 aug de eerste echo. Wij wachten ook op de termijnecho en erna dan maken we het openbaar. We hebben al een zoontje (jan wordt hij 4) en een dochtertje (volgende maand 1). Mijn man zei altijd dat hij 4 kids wilde, de 3e ziet iedereen eigenlijk aankomen, onze ouders waren ook echt niet verbaasd 馃ぃ maar blijf toch nog wat voorzichtig... hou me op de hoogte! Hoe voel je je? Mijn misselijkheid is nu op het moment minder maar durf nog even niet te hopen dat het wegblijft, verder is mijn energiepijl nog nooit zo laag geweest maar wil niet klagen..hoort er allemaal bij. 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Aaah leuk hoe was het? Spannend, ben ook zo benieuwd naar de volgende echo ...
Ja was fijn! Merk dat ik nu geen zenuwen ervaar maar vooral nieuwsgierigheid hahaha

2 maanden geleden

Hoi, hier zwanger van ons tweede kindje. Ongeveer 15 maart uitgerekend op 27 augustus m鈥檔 termijnecho. Ik ben benieuwd 馃槉 Straks zit er als alles goed gaat 13 maanden tussen onze kindjes :)

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Benieuwd wanneer jullie het openbaar maken aan 'iedereen' dat jullie zwange ...
Wij hebben het pas enkele mensen verteld oa 2collega鈥檚 van mij en 2 van mijn partner. Zijn beste vriend en mijn beste vriendin die toevallig 3weken verder is. Onverwachte zwangerschap, ooit een mk gehad en een dochter van bijna 4 die het heel bewust zou meekrijgen maken dat we toch willen wachten. Wij hebben ook 22-8 de termijn echo zou dan volgens de vorige echo 10+6/11 weken zijn. Die dag willen we het onze ouders vertellen en de week erna hebben we vakantie. 21 september vieren we onze dochter haar verjaardag en denken eraan om het dan bekend te maken aan iedereen met evt de dubbele (tweeling) gender reveal als we t dan al weten maar geen idee of t lult zolang vol te houden.

2 maanden geleden

Straks mn eerste echo bij nieuwe vk. Vorige helaas nare ervaring mee. Bij pretecho al een hartje gezien, maar toch zo bang dat het nu opeens niet meer goed is...

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Wij hebben het pas enkele mensen verteld oa 2collega鈥檚 van mij en 2 van mi ...
Ohh dat is toevallig...ons dochtertje wordt 21 sept 1 en willen dan in de verjaardagstaart de gender-kleur doen...maar wat je zegt, afwachten of ze het dan al kunnen zien鈽猴笍 ons zoontje van 3,5 die zou het ook meteen tegen iedereen vertellen daarom wachten wij er ook nog even mee.. jij ook succes de 22e! We moeten nog even geduld hebben馃檲

2 maanden geleden

Hebben jullie al opvang geregeld (als je dat nodig gaat hebben)? Ik ga vandaag bellen voor het eerst, ben ongeveer 10 weken. Hopelijk ben ik niet te laat. 馃檲 Ze adviseren om bij meerdere locaties aan te melden toch?

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Hebben jullie al opvang geregeld (als je dat nodig gaat hebben)? Ik ga vand ...
Nee nog niet. Moet er inderdaad ook achteraan. Gaan jullie langs bij alle mogelijk opties?

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Nee nog niet. Moet er inderdaad ook achteraan. Gaan jullie langs bij alle m ...
Ja wij hebben 3 opties waarvan 1 een grote voorkeur. Net alledrie gebeld, bij 2 heb ik een bericht achtergelaten want er nam niemand op 馃ゲ Bij de laatste kon ik een rondleiding plannen, maar ik wilde eerst weten wat de wachttijd ongeveer is dus kon ik een ander nummer bellen. Ik kreeg de tip om gewoon aan te melden en als het niet meer nodig is, het te laten weten. De plekjes gaan nl. op volgorde van aanmelden. Ik ga nu weer terugbellen voor een rondleiding daar. Kortom, bijna een uur bezig en maar 1 kinderopvang gesproken. 馃槄 Het voelt wel heel raar om dit allemaal te regelen. Ben toch nog bang dat er wat misgaat of dat de nipt niet goed is.. Maar ik moet er vertrouwen in hebben en het is natuurlijk wel goed om dit alvast te regelen.

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Hebben jullie al opvang geregeld (als je dat nodig gaat hebben)? Ik ga vand ...
Hier geregeld de dag na de positieve test. Ik woon wel in Belgi毛. Je moet er hier erg snel bijzijn.

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Ik snap je helemaal...ben zelf de afgelopen 3 weken kotsmisselijk geweest d ...
Heel fijn je tips dankjewel!! En hopelijk wordt het gauw minder :)

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Hebben jullie al opvang geregeld (als je dat nodig gaat hebben)? Ik ga vand ...
Yes. Hebben alleen aangemeld bij de opvang waar onze dochter ook zit. We willen pas in november opvang, dat zal wel goedkomen