386 Reacties

2 maanden geleden

Weten jullie wanneer je wat te horen krijgt? Bij ons werken veel opvang locaties met een wachtlijst en kunnen ze pas laten weten of het kan als er plek is

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Hebben jullie al opvang geregeld (als je dat nodig gaat hebben)? Ik ga vand ...
Ik heb ook nog niets geregeld, heb opvang nodig per september 2025 dus had gehoopt nog wel een beetje tijd te hebben. Heb ook nog geen opvang in de buurt gevonden die al om 7u open gaat, 7.30 is net te laat voor mij. Zal er dit weekend eens vaart achter zetten 馃檴

2 maanden geleden

Ja hier de week na de positieve test aangegeven aan de gastouder waar mijn dochter nu ook heen gaat. Jammer genoeg is er maar 1 dag nog beschikbaar ipv de gewenste 2. Maar is waarschijnlijk maar voor een paar maanden dus komen we wel uit 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Hebben jullie al opvang geregeld (als je dat nodig gaat hebben)? Ik ga vand ...
Wij hebben toevallig een rondleiding gepland bij eentje. Die hebben al wel op vrijdag plek, maar pas vanaf 2027(!!) op andere dagen.. bizar!

2 maanden geleden

Reactie op Tamvb

Wij hebben toevallig een rondleiding gepland bij eentje. Die hebben al wel ...
Wow wat bizar! Wat ga je nu doen? Ik heb bij 2 opvangen een rondleiding gepland staan en 1 plannen we later deze week. Denk dat we bij alledrie aanmelden voor de zekerheid, maar we hebben wel een voorkeur. Ik verwacht het vanaf juli 25 ongeveer nodig te hebben. Ze konden het niet helemaal garanderen maar wel grote kans dat er plek is dan. Kreeg overal te horen dat de wachttijd voor de dinsdagen en donderdagen het langst is. Gaat nog een puzzeltje worden met mijn werk 馃お

2 maanden geleden

Hoi! Ik las verschillende berichten over de kinderopvang en lange wachttijden. Hebben jullie weleens gekeken naar gastouders of daar ervaringen mee? Ik zit nu rond te kijken of dat ook een goede optie is..

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Ohh dat is toevallig...ons dochtertje wordt 21 sept 1 en willen dan in de v ...
Hahaha zo toevallig! Ja s leuk als het zou kunnen gelijk 2 vliegen in 1 klap; dan zijn er toch al veel mensen. Ze is bij ons de 20e jarig maar vieren t dus 21. Jaa is echt zn leeftijd dt ze zo enthousiast ziin en gelijk iedereen vertellen haha.

2 maanden geleden

Vandaag de termijn echo gehad 9+1 dus 18/3 uitgerekend

2 maanden geleden

Reactie op LissaM

Wow wat bizar! Wat ga je nu doen? Ik heb bij 2 opvangen een rondleiding ge ...
Mijn schoonouders kunnen 1 dag in de week oppassen, ik ga 1 dag minder werken (dus dan 3 dagen) en mijn man het eerste jaar 1 dag ouderschapsverlof. Dan zou het in elk geval tot half 2026 moeten lukken.. hopelijk is er dan tegen die tijd toch een plekje voor een dagje extra bij de opvang 馃槄

2 maanden geleden

Ik heb a.s. maandag de termijnecho, zo spannend!

2 maanden geleden

Ik heb a.s. maandag de termijnecho, zo spannend!
Ik ook! Hoelaat moet je? 馃槉 heb je eerder ook al een echo gehad of niet?

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Ik ook! Hoelaat moet je? 馃槉 heb je eerder ook al een echo gehad of niet?
Ik moet om 18:50 uur. En heb 30 juli de eerste echo gehad, deze was gelukkig goed met een kloppend hartje, dus hopen (!) dat deze echo ook weer goed is馃グ. En jij?

2 maanden geleden

Ik moet om 18:50 uur. En heb 30 juli de eerste echo gehad, deze was gelukk ...
Ohh dan moet je de hele dag nog wachten 馃槄 ik mag gelukkig om 11 uur al, maar heb hem/haar afgelopen maandag ook nog even mogen zien gelukkig 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Ohh dan moet je de hele dag nog wachten 馃槄 ik mag gelukkig om 11 uur al, ma ...
Ja echt irritant! Maar ja het is niet anders. Wat wel leuk is, is dat een goeie vriendin ook meegaat samen met mijn vriend. Mijn vriendin werkt in de zorg, en dit tijdstip kwam haar wel goed uit, ze was een keer nieuwsgierig, dus dacht nou super leuk dan ga je gewoon gezellig keer mee hihi, maarja nu natuurlijk maar hopen dat het ook allemaal helemaal goed is. Lekker tijdstip heb jij wel, ben benieuwd, houd je me op de hoogte?

2 maanden geleden

Ja echt irritant! Maar ja het is niet anders. Wat wel leuk is, is dat een g ...
Oh wat leuk! Super bijzonder als je dat zo met haar kunt delen. Ik zal het laten weten hier in de groep, jij dan ook? 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Oh wat leuk! Super bijzonder als je dat zo met haar kunt delen. Ik zal het ...
Ja ga ik doen!:-)

2 maanden geleden

Vanmorgen de termijn echo gehad en 4 dagen terug gezet. Uitgerekende datum is nu 12 maart, is ook mijn moeder haar verjaardag 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Ik snap je helemaal...ben zelf de afgelopen 3 weken kotsmisselijk geweest d ...
Hoihoi, ik ben niet kots misselijk geweest maar wel misselijk ook pff en ik heb nu ook sinds een paar dagen dat het afneemt en lijk ook steeds meer energie te hebben. Ik ben nu 10 weken zwanger

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik sluit nog aan, afgelopen week bij de eerste echo bleek mijn uitgerekende datum toch 5 dagen eerder te zijn.馃榿 Mijn termijnecho is de 27e. Ik ben Manon, en zwanger van ons vierde kindje. Onze andere kinderen zijn afgelopen maand 6 en 4 geworden, en de jongste is ruim anderhalf. 馃挋馃┓馃┑ Leuk om met jullie mee te kletsen!

2 maanden geleden

Reactie op Lottedyk95

Hoi! Ik las verschillende berichten over de kinderopvang en lange wachttijd ...
Hoi! Wij hebben sinds onze oudste een half jaar is een gastouder (hij is nu 6), dit bevalt ons super goed! Onze kids zijn bij haar thuis. Er is een fijne huiselijke sfeer, het is niet te druk, op dit moment zitten onze kinderen bij haar met nog twee andere kindjes, (totaal 4) en dat vaste gezicht is een enorm voordeel. Het is wel echt belangrijk dat je een klik hebt met je gastouder! Maar dat zal bij de opvang niet anders zijn...