28 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op elise534

Ik vind het inderdaad klinken alsof ze onnodig haar bezorgdheid heeft geuit ...
Jouw verhaal helpt mij sowieso in het hebben van vertrouwen. Heel erg bedankt. Ik zal via dit topic het vervolg delen. En voel je ook welkom om verder te delen. ❤️

2 maanden geleden

@sanna86 is het goed gegaan bij de echo vandaag? 🍀🙏

2 maanden geleden

@sansam1989 wat lief je bericht. Helaas niet. Waarschijnlijk is het hartje snel na de vorige echo gestopt. Het vruchtje was niet meer gegroeid en het hartje gestopt met kloppen. Ik ben erg verdrietig 😓. Het is nu afwachten op de miskraam. Hoe is het bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op Sanna86

@sansam1989 wat lief je bericht. Helaas niet. Waarschijnlijk is het hartje ...
Bij ons helaas precies hetzelfde nieuws we zijn ook erg verdrietig samen! Heel veel sterkte voor jullie met de verwerking ervan. Hopelijk zorgt ons lichaam dat het vanzelf afgestoten word. Doe rustig aan en ben lief voor jezelf 😘

2 maanden geleden

Hey ik heb gister bijna zoiets meegemaakt. Mijn berekening klopt zo goed als qua menstruatiedag, eerste positieve test. Maar ze kon het allemaal niet goed zijn. Het was te klein, en misschien zijn het er 2, wel 2 kloppende hartjes, althans dat dachten we te zien. Maar ook dat is niet 100% zeker en nu moet ik volgende week donderdag terugkomen. Heel vervelend voor je! En een week wachten met zulk nieuws is heftig. Rustig aan 🙏

2 maanden geleden

Wat verdrietig meiden, sterkte! ❤️❤️

2 maanden geleden

Het lijkt me inderdaad verwarrend stressvol om niet te weten waar je aan toe bent. Als er geen kans was dan had je het al geweten toch. Er lijkt hoop te zijn. Hoe moeilijk de onduidelijkheid en verwarring ook is, er zit niets anders op dan het even af te wachten. Hoe langer je zwanger bent hoe duidelijker alles wordt voor hun en jou. Of zoals mijn oma maar zou zeggen "de tijd zal het leren" Probeer in de tussentijd jezelf bezig te houden en toch dingen te doen die je normaliter ontspannen en leg jezelf een beetje in de watten. Stress is nooit goed voor jou en een kleine.

2 maanden geleden

Reactie op Sanna86

@sansam1989 wat lief je bericht. Helaas niet. Waarschijnlijk is het hartje ...
Wat ontzettend verdrietig zeg! Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd 😘❤️