5 Reacties

4 maanden geleden

Heel cliché antwoord; maar je kunt het zelf zo duur maken als je wilt. We hebben bijvoorbeeld voor ons eerste kindje de slaapkamer tweedehands gekocht terwijl ik de kinderwagen en maxicosi nieuw wilde. Kleding koopte ik aan het begin vooral via Vinted omdat ze er zo snel uit zijn. Nu koop ik vaker wat nieuws omdat ze er langer mee doen maar ook zeker nog via Vinted. Ook zit er geen groot kostenplaatje aan wel of geen borstvoeding. Ik begrijp dat het niet altijd een keuze kan zijn maar borstvoeding is ten alle tijde goedkoper. Bespaart heel veel geld 😂

4 maanden geleden

En nog iets: kijk ook naar wel of geen wasbare luiers. De aanschaf is duur en veel wassen maar uiteindelijk blijkt het voordeliger te zijn en zijn ze sneller zindelijk

4 maanden geleden

Heel cliché antwoord; maar je kunt het zelf zo duur maken als je wilt. We ...
Thanks voor je reactie. Daarom gaf ik ook aan dat ik mij er bewust van ben dat er een groot verschil in kan zitten. Vooral benieuwd naar wat anderen opzij gaan zetten of wat ze besteed hebben bij een eerdere baby.

4 maanden geleden

1e baby: 1000 euro. Hier zat geen Kinderstoel bij, die hebben we later gekocht. Wel een box, ledikant en commode. Kledingkast vond ik niet nodig (zijn pas met 2.5 overgegaan op kledingkast). Meubels via marktplaats. Kinderwagen ook, wilde een joolz en die zijn nieuw 1000+ ongeveer haha. Dus voor 400 gekocht. Kleding zit niet bij die 1000 in, Geboortekaartjes (a 250 euro) ook niet.

3 maanden geleden

Reactie op aardbeienbanaan

1e baby: 1000 euro. Hier zat geen Kinderstoel bij, die hebben we later geko ...
Dank je!