12 Reacties

één maand geleden

Waarom zou je nu nog testen? Als het goed is, wanneer je in maart bent uitgerekend, al een echo gehad… dus ik snap de meerwaarde niet van testen. Ook wanneer je een miskraam krijgt of hebt kun je nog een tijdje positief testen.

één maand geleden

Waarom zou je nu nog testen? Als het goed is, wanneer je in maart bent uitg ...
Uitgerekend in maart ? Echo gehad? Weet niet hoe je daar bij komt maar ben nu 17dpo

één maand geleden

Je zit in de geboortegroep maart 2025 :) Ik heb zelf geen ervaring met deze test, heb je de handleiding toevallig nog? Ik zou denken dat je er wel 2 weken bij op moet tellen.

één maand geleden

Reactie op Elisa1998x

Uitgerekend in maart ? Echo gehad? Weet niet hoe je daar bij komt maar ben ...
Je post je bericht in de geboorteclub maart 2025. Hierin zitten (bijna alleen maar) dames die in maart 2025 zijn uitgerekend (dus die al zo'n 9 à 13 weken zwanger zijn)

één maand geleden

Reactie op Elisa1998x

Uitgerekend in maart ? Echo gehad? Weet niet hoe je daar bij komt maar ben ...
De reden waarom dat ze dat vraagt is omdat je in de geboorte club van maart een onderwerp hebt geopend, iedereen is hier in maart uitgerekend. Dus ik denk dat je in de verkeerde groep je onderwerp hebt geopend. Hopelijk krijg je snel antwoord ergens anders!

één maand geleden

Reactie op Elisa1998x

Uitgerekend in maart ? Echo gehad? Weet niet hoe je daar bij komt maar ben ...
Je plaatst letterlijk een week geleden een echo, ook hier in de maart groep.😅

één maand geleden

Geen idee, maar staat dat niet gewoon in de bijsluiter?

één maand geleden

Reactie op Elisa1998x

Uitgerekend in maart ? Echo gehad? Weet niet hoe je daar bij komt maar ben ...
Precies wat hierboven allemaal wordt benoemd door anderen

één maand geleden

Dit is de geboortegroep van maart, ik denk dat je de verkeerde groep hebt aangevinkt! ☺️ En je kan inderdaad op je profiel zien dat je in deze groep op de topic “nub theorie” hebt gereageerd met een echo foto, vandaar waarschijnlijk de verwarring…