13 Reacties

3 maanden geleden

Hi hii, ik volg even want zit met precies hetzelfde.

3 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Hi hii, ik volg even want zit met precies hetzelfde.
Wat leuk! Gefeliciteerd 馃尭

3 maanden geleden

Reactie op Nana33

Wat leuk! Gefeliciteerd 馃尭
Voor jou natuurlijk ook super gefeliciteerd 鉂わ笍馃檹馃徏

3 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Voor jou natuurlijk ook super gefeliciteerd 鉂わ笍馃檹馃徏
Dank je wel 馃挏! Hopelijk kunnen we hier leuke idee毛n vinden. Ik ben echt op zoek naar iets persoonlijks. Voor mijn vriendinnen wilde ik een kaartje schrijven en dit dan geven als ik hun zie. Voor de familie ben ik nog aan het bedenken wat leuk is. Tijdens een spelletje 30 seconds bijvoorbeeld en dan omschrijven dat je zwanger bent vind ik ook een leuk idee! Ik ben nu bezig om ze bij elkaar te krijgen voor een high tea. Misschien dat ik dan opeens roze en blauwe cakejes neerzet, kijken of ze het door hebben haha. Heb jij al iets leuks gevonden?

3 maanden geleden

Wij zijn langs geweest bij de ouders met petjes op waar mom&dad op staat. Duurde even voor ze het door hadden, maar dat was juist erg leuk!

3 maanden geleden

Ik ga mijn vader zijn eerste kleinkind geven en wil dat graag ook bijzonder doen. Maar ook niet te zoetsappig, dat past niet bij ons. Ik wil iets met augurken en slagroom doen. Of als lekkere traktatie meenemen. Of vragen of ze iets lekkers hebben en dan vragen om augurken met slagroom en kijken hoe lang het duurt voor ze het doorhebben

3 maanden geleden

Ik heb voor m'n schone ouders een romper gemaakt met grandparents to be. Voor m'n moeder een romper gekocht in maat 50 en gezegd oh heb een nieuwe reserve romper voor Sten (zoontje van 20 maanden) meegenomen voor als die door lekt.

3 maanden geleden

Wij waren gamers bij onze eerste. Wij hebben toen met playstation controllers wat leuks gemaakt met; player 3 loading

3 maanden geleden

Bij mijn zoontje hadden we het volgende gedaan: mijn vriend was jarig en had gebaksbordjes gekocht en met porselein stift erop geschreven Hallo opa, oma tante of oom ect. En daar dan een taartje opgelegd en dan kijken wie als eerste zijn taart op heeft en het ook doorheeft was zooo grappig

3 maanden geleden

Wij hebben binnenkort een etentje op de planning staan met mijn (schoon)familie. Zit te denken om de bediening mee te nemen in het complot en een schaal met echo鈥檚, sokjes en rompertje op tafel te laten zetten 馃槀 Leuk voorafje dacht ik zo, en gelijk duidelijk waarom ik niet zal drinken.. 馃槈

3 maanden geleden

Vanaf wanneer vertellen jullie het aan iedereen, na de 1ste echte of echt pas vanaf 12 weken? Het is eeeerg moeilijk om het oor ons te houden en we zijn nog aanhet bedenken hoe we het kunnen vertellen tegen familie&vrienden

3 maanden geleden

Vanaf wanneer vertellen jullie het aan iedereen, na de 1ste echte of echt p ...
Dit keer Familie na de 1e echo vrienden met 3 maanden. Bij de andere 2 zwangerschappen vrijwel meteen verteld

3 maanden geleden

Vanaf wanneer vertellen jullie het aan iedereen, na de 1ste echte of echt p ...
Ik heb vorige keer het moeten vertellen nog voor de eerste echo. Ik moest uitleggen waarom ik geen carpaccio at met de kerst 馃槵. Nu hoop ik wel te kunnen wachten tot na de eerste echo. Ik wacht niet tot na de 12 weken in ieder geval...