13 Reacties

3 maanden geleden

Ik had dit in januari en dit was helaas een biochemische zwangerschap. Dus eigenlijk gewoon laat ongesteld. Week later dan normaal en heftiger.. hoop voor je dat het niet zo is en hij vanaf nu gewoon stijgt❤️

3 maanden geleden

Ik heb dit in november gehad met helaas dezelfde ervaring als Rojeba2022. Dan is het een mislukte innesteling. 😢 Maar misschien was het een foutieve positieve test? Inmiddels is het vrijdag, ben je al ongesteld?

3 maanden geleden

Ik heb dit in november gehad met helaas dezelfde ervaring als Rojeba2022. D ...
Is nog steeds het zelfde ene test is heel licht positief en de andere weer negatief. En ook nog niet ongesteld geworden en ook nog niet het gevoel dat ik het word. Heb wel last van bepaalde kwaaltjes.

3 maanden geleden

Ik zit nu in ongeveer hetzelfde schuitje. Maandag een hele lichte positieve test en nu rest van de week negatief.. en nog niet ongesteld

3 maanden geleden

Reactie op hellooo123

Ik zit nu in ongeveer hetzelfde schuitje. Maandag een hele lichte positieve ...
Wanneer moet jij ongesteld worden ? Ik probeer me er even bij neer te leggen en af te wachten over paar dagen nog niet ongesteld dan weer een test. Merk dat je toch elke keer een flinke tegenslag is 🙈

3 maanden geleden

Misschien een clear blue test kopen met digitaal scherm. Succes!

3 maanden geleden

Ik zie wel een licht streepje, maar ik denk dat de tijd het zal zeggen. Ookal wil je het natuurlijk zo snel mogelijk weten. 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Melanie1234567

Is nog steeds het zelfde ene test is heel licht positief en de andere weer ...
Misschien een digitale weken indicator doen, en dan over een weekje weer? Kijken of jij oploopt.

3 maanden geleden

Hij* ;)

3 maanden geleden

Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden en heb vandaag een licht positieve test, net als op jouw foto. Heb je inmiddels alweer getest?

3 maanden geleden

Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden en heb vandaag een licht posit ...
Helaas vannacht ongesteld geworden😢

3 maanden geleden

Reactie op Melanie1234567

Helaas vannacht ongesteld geworden😢
Ach wat verdrietig! Had je ook maar 1 positieve test? Ik duim dat de volgende keer goed gaat voor je ♥️

3 maanden geleden

Ach wat verdrietig! Had je ook maar 1 positieve test? Ik duim dat de volgen ...
3 lichte positieve testen gehad Dankjewel 🙏🏼