22 Reacties
茅茅n maand geleden
Mijn placenta ligt iets meer rechts voorin. Sinds week 16 voel ik duidelijk wel iets, juist aan de linkerkant. Echoscopist wees met de geslachtsbepalingsecho aan, de plek op mijn buik waar de placenta niet zit, precies de plek waar ik regelmatig dingen voel. Kan niet anders dan dat het de baby is zei ook de echoscopist, dit is nl slechts een paar cm dik tot de baby. Nu ben ik ook erg slank wat volgens hem een rol speelt.
茅茅n maand geleden
Reactie op Mimaw200
Wuw, 7 kids! Bijzonder. Hoeveel willlem jullie er? En hoe doen jullie dat i ...
Dit is de laatste 馃槉 wij rijden in een MG zs en een kia, wij gaan altijd met 2 auto's weg, en op vakantie naar Duitsland
茅茅n maand geleden
Ik heb ook de placenta voor liggen. Ben vandaag 18+4 en twijfel of ik iets gevoeld heb 鉂わ笍
茅茅n maand geleden
Bij mij ligt de placenta volledig achter, ben 16 weken en ook nog niks gevoeld 馃檭. Hoop echt dat het snel komt!
茅茅n maand geleden
Mijn placenta ligt voor,maar ik heb het kindje links voor gevoeld,de verloskundige zei dat het kan kloppen omdat daar mijn placenta wat dunner is
Ben 16+2
茅茅n maand geleden
Reactie op ellenrose
Mijn placenta ligt iets meer rechts voorin. Sinds week 16 voel ik duidelij ...
Dit heb ik ook! Links voel ik hem sinds 17 weken duidelijk, rechts nu af en toe een beetje (ben nu ruim 19 weken). Grappig dat de placenta echt als een soort stootkussentje werkt 馃槈
茅茅n maand geleden
Hier ligt de placenta voor, hoog. Voelde toevallig eergisteren wat getrappel helamaal onderin, bijna bij mn schaambeen zeg maar. Ben nu 17+4. Vorige zwangerschap voelde ik het met 15 weken, toen lag de placenta achter.