6 Reacties

2 maanden geleden

Mijn man leest af en toe mee , maar die vlucht meer het huis uit voor mijn.hormoneb

2 maanden geleden

Hey! Ik lees vooral wat er een beetje voorbij komt. Voor mij wordt het de tweede. Niet echt tips buiten de standaard zaken om. In het algemeen is het vooral happy wife = happy life.

2 maanden geleden

Ik merk dat je weinig antwoorden krijgt, wat jammer! Er is ook echt een mannen groep (zoals dit de maart groep is). Misschien vind je daar wel iemand om mee te kletsen? :)

2 maanden geleden

Hey Mehmett! Er zijn wel wat guys hier, maar we kijken inderdaad meer op de achtergrond mee 🤣. Mijn vrouw zit nou op de 10 weken. Ook mijn eerste kleintje. Mocht je tegen iets aanlopen, dan kunnen we altijd even chatten 👍

2 maanden geleden

Hoi Mehmet, mijn vriend zit niet op deze app maar hij heeft het boek “Je eerste 1000 vaderdagen” gelezen en vond dat erg leuk en informatief! 👍🏻 En ik vind het fijn om te merken dat mijn vriend zich er vanuit zichzelf in verdiept en het gesprek aan gaat. Daardoor heb ik het gevoel dat we het samen doen en dat maakt mij dan weer een happy vriendin… 😌 Leuk om te zien dat je op de app zit en er zelf ook actief mee bezig bent! 😄

2 maanden geleden

Ik ben ook aankomende vader. Ik zit op deze app om geïnformeerd te zijn en mijn vrouw te kunnen ondersteunen.