10 Reacties

één maand geleden

Ik ben nu 15 weken en nog niks gevoeld, volgens mij is dit ook verschillend

één maand geleden

Reactie op Savanna Groenewold

Ik ben nu 15 weken en nog niks gevoeld, volgens mij is dit ook verschillend ...
Is dit je eerste zwangerschap? Ik lees dus inderdaad dat je bij de eerste het vaak wat later voelt

één maand geleden

Reactie op Saartjex44

Is dit je eerste zwangerschap? Ik lees dus inderdaad dat je bij de eerste h ...
Ja dit is nijn eerste

één maand geleden

Bij mijn eerste: rond 17/18 weken Nu bij de tweede: rond week 14 wat gekriebel en eind week 15 echt kleine schopjes. Placenta beide keren aan de achterkant, dat maakt ook nog uit

één maand geleden

Bij baby nr. 1 ergens tussen de 16 en 18 weken. De placenta lag toen voor. Baby nr. 2 voel ik al een paar weken, steeds duidelijker. Zit nu op 15 week. Het is wel helpend dat je het gevoel al kent bij de tweede.

één maand geleden

Is ook echt afhankelijk van hoe actief je kind is. Ik ben nu 16 weken, placenta ligt achter en zwanger van de tweede maar twijfel soms heel erg of ik wel of niet iets voel. Maak mij vooral ook niet echt druk want het is ook nog niet nodig… als het rond 20 weken maar te voelen is vind ik het primaaaaa

één maand geleden

Inderdaad wat de rest zegt, het hangt af van hoe actief je kindje is en waar de placenta ligt. Vorige zwangerschap lag die voor en toen met 18 weken voelde ik het eerste mini schopje. Nu ligt die achter en voel ik al gekriebel met 13 weken rond mn schaambot (te laag voor darmen). Zowel deze baby als m’n dochter waren heel actief in de buik

één maand geleden

Baby nummer 4. Rond 15 weken. Ben nu 16 weken en 2 dagen. En voel hem vooral in de avond laat en af en toe overdag met rust.

één maand geleden

Deze had ik ook gevraagd, ben nu 14.5 weken van een tweeling alleen bij 13 weken voelde ik ze schoppen maar als ik actief bezig ben geweest en ik lig op mijn zij dan voel ik ze ook niet maar op de echo's zijn echt heel druk naja misschien komt het nog🙏🏽

25 dagen geleden

Eerste zwangerschap voelde ik de baby met 20 weken voor het eerst. Placenta lag toen achter. Ben nu zwanger van de tweede en voelde de baby gisteravond voor het eerst, met 17+2. Zo gezellig die plopjes :) Placenta ligt ook nu achter.