16 Reacties

2 maanden geleden

Ik zit in een soort gelijke situatie.. Lees graag de reacties mee

2 maanden geleden

Ik zou haar gewoon even de ruimte geven, zo te zien moet ze het verwerken. Dit zou andersom ook kunnen gebeuren en denk niet dat jullie band hierdoor kappot kan gaan. Want zij zal ook niet zo makkelijk jou uit haar leven kunnen verwijderen omdat jij snel zwanger bent geraakt? Van de ene kant moet ze het ook accepteren en blij voor je zijn. Geef haar gewoon tijd en dan zie je wel wat er gebeurd. Zoals ik het zeg uiteindelijk moet ze ook blij voor jou/jullie zijn

2 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met een vergelijkbare situatie met een zus maar wel met een vriendin. Echter is het contact verder wel goed… Voel je vooral niet schuldig. Niemand weet op voorhand of een zwangerschap wel of niet lukt. Ga het gesprek met haar aan en geef haar ook vooral de ruimte voor emoties en de tijd die ze nodig heeft. Zij snappen ook heus dat jij geen invloed hebt op haar (toekomstige) zwangerschap(swens).

2 maanden geleden

Jij moet nu gewoon genieten van je zwangerschap hè! En althans alles wat eromheen gebeurd moet iedereen hiervan genieten, uiteindelijk is jou kind ergens ook haar kind vind ik.

2 maanden geleden