20 Reacties

3 maanden geleden

Ik herken dit, ben nu zelf 4+2 in april een vroege miskraam gehad.. waardoor ik nu vanaf zaterdag elke dag een test heb gedaan.. zo zenuwachtig heb pas 22 juli met precies 7 weken een echo.. maar liefst nu al ook al weet ik dat ze niks kunnen zien.. Hormonen doen gekke dingen zullen we maar zeggen😅

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Ik herken dit, ben nu zelf 4+2 in april een vroege miskraam gehad.. waardoo ...
Ja precies, die zenuwen voel ik helemaal.. en hoeveel weken was je toen je die vroege miskraam had als ik mag vragen? Ik weet gewoon niet zo goed of ik nu helemaal volledig blij mag zijn of dat ik nog terughoudend moet zijn. Gaat zo heen en weer elke dag!

3 maanden geleden

Dit is mijn test van vandaag. Zou die ook niet knal positief moeten zijn? Ik zie andere testen waarbij die lijn echt donkerrood is.. terwijl ik ook een digitale clearblue heb gedaan die 2-3 weken aangeeft. Zo gekmakend dit

3 maanden geleden

Ik herken me hier ook zo in ben zelf vandaag 4w3d en maak me zo zorgen om de eerste echt. Blijf ook continu checken na elke kramp of ik geen bloed verlies. En ook maar testen dat de lijn donkerder blijft worden.

3 maanden geleden

Hi, ik ben nu 5 weken + 6 dagen zwanger. Ik begrijp je gevoel! De hele dag door denk ik er aan of het wel goed zal gaan. Ik heb geen symptomen, alleen 2 dagen kramp gehad in mijn buik vanwege het innestelen. Het is normaal als je geen klachten hebt, zeker nog zo in het begin. Toch iedere dag die onzekerheid. 19 juli is mijn eerste echo. Ik kan niet wachten! Goed dat je het even van je af schrijft :)

3 maanden geleden

Reactie op gazzaitouni

Ik herken me hier ook zo in ben zelf vandaag 4w3d en maak me zo zorgen om d ...
Jaaa echt precies dit!! Haha. Toch fijn die herkenning, dan heb je ook weer even bevestiging dat het niet gek is haha

3 maanden geleden

Reactie op MellB91

Hi, ik ben nu 5 weken + 6 dagen zwanger. Ik begrijp je gevoel! De hele dag ...
Jaa inderdaad!! Het is gewoon zoooo spannend allemaal. De hele tijd die intense hoop dat alles goed blijft gaan ♥️

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Dit is mijn test van vandaag. Zou die ook niet knal positief moeten zijn? I ...
Hartstikke positief ! Ik zou echt zeggen; stop met testen. Dat geeft paniek en stress en dat is niet goed voor de baby!! Je kunt nu niet anders dan vertrouwen blijven houden en heel hard hopen dat alles goed mag gaan. En hopelijk zijn de weken wachten tot de eerste echo snel voorbij...

3 maanden geleden

Hartstikke positief ! Ik zou echt zeggen; stop met testen. Dat geeft paniek ...
Jaaa je hebt ook echt helemaal gelijk. Ik moet ook gewoon vertrouwen op dat het goed gaat en anders zou ik het vast wel merken. Mn gevoel gaat echt alle kanten op haha. Bedankt voor je berichtje ♥️

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Ja precies, die zenuwen voel ik helemaal.. en hoeveel weken was je toen je ...
Ik was de vorige keer echt mega blij en verrast, het was namelijk meteen raak waar we niet van durfde te dromen natuurlijk. Toen was ik gezien laatste menstruatie tussen de 4:5 weken… dus ik wist het omdat ik getest had als ik dat niet had gedaan omdat ik toen 2 slechte nachten had gehad had ik gedacht dat ik “later ongesteld” was geworden denk ik.. toch even. M’n lichaam 2 maanden rust gegeven om er weer voor te gaan, dus mega dankbaar dat ik weer een positieve test in handen heb maar merk dat ik nog niet zo enthousiast gevoel heb, voel mezelf daar klote om maar meer denk ik wil eerst een echo zien.. en dat is soms echt zo’n mega kut gevoel want we willen het zo graag!

3 maanden geleden

Ik ben ook 4+1 vandaag en heb precies wat jij omschrijft. Ben gewoon blij dat ik jouw berichtje lees en dat het normaal is. Laten we vertrouwen op onze lichamen 🙏🏼 Succes komende periode! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Jaaa je hebt ook echt helemaal gelijk. Ik moet ook gewoon vertrouwen op dat ...
Herkenbaar hoor!! Ik heb dat ook.. maar ja; probeer dan echt te denken; stress gaat de zwangerschap sowieso niet goed doen... hihi.. misschien helpt het je ;)

3 maanden geleden

Reactie op Esther128

Ik ben ook 4+1 vandaag en heb precies wat jij omschrijft. Ben gewoon blij d ...
En ik ben blij dat ik jouw berichtje lees! Maar wat je zegt, vertrouwen hebben en afwachten ♥️

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Ik was de vorige keer echt mega blij en verrast, het was namelijk meteen ra ...
Ja precies.. ik merk dat ik nu als ik naar de wc ga elke keer check of ik niet alsnog ‘ongesteld’ wordt. Maar dat komt denk ik doordat je dan nu in zo’n grijs gebied zit tussen een positieve test en de eerste echo. Het is voor ons nu ook ons eerste kindje en gelijk de eerste keer raak. Dus ik denk elke keer ja het is allemaal te mooi om waar te zijn. Maar het kan natuurlijk ook gewoon wel goed gaan! Dus ik denk dat ik na de eerste echo, als ik het hartje heb zien kloppen, me echt een stuk rustiger ga voelen..

3 maanden geleden

Reactie op kiki1996m

Ja precies.. ik merk dat ik nu als ik naar de wc ga elke keer check of ik n ...
Precies heb ik ook. Ergens is het heel mooi en heel uniek dat we dit toch even doen ofja ons lichaam. Dus net als je zegt het is te mooi om waar te zijn. Maar wel zo dankbaar. Ik weet zeker dat we allebei snel kunnen genieten van onze zwangerschap 💕🙊

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Precies heb ik ook. Ergens is het heel mooi en heel uniek dat we dit toch e ...
Ik hoop het ook!! 🥰

3 maanden geleden

Heeeel herkenbaar. Zelf in februari een miskraam gehad en nu eerste keer proberen weer raak. Maar elke keer naar de wc of ik niet alsnog ga bloeden. Ben wel super moe en vreselijk misselijk. Maar ben mu 4+6. Gister zei wekenindicator 1-2. Dus dat maakt ook erg onzeker. Ga niet meer testen....

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ben nu 4+4 volgens m'n app en ik ben ook elke keer als ik naar het toilet ga om bloed te zien. Terwijl een de andere kant heb ik ook wel weer vertrouwen. Echt een achtbaan. Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Mathildas

Heeeel herkenbaar. Zelf in februari een miskraam gehad en nu eerste keer pr ...
De weken indicator geeft aan wanneer de bevruchting waarschijnlijk is geweest. Als dat 1-2 is betekent dit 3-4 weken zwanger. Staat in de bijsluiter. 🍀

3 maanden geleden

Dit is zo herkenbaar! Ik ben nu (als het goed is) 5+3 en merk dat ik heel onzeker ben of alles goed is. De wekenindicator loopt gelukkig op dus dat is een kleine geruststelling. Ik heb 17 juli de eerste echo maar dit lijkt echt nog een eeuwigheid te duren! Wat mij heel erg helpt is om in m’n hoofd te blijven herhalen: alles gaat goed, mijn kindje groeit goed en er zijn geen tekenen om mij zorgen te maken. Hopelijk helpt dit ook voor jullie💕