38 Reacties

9 dagen geleden

Lieverd toch, wat een verdrietig nieuws. Hoe gek het ook klinkt, maar geniet van je bevalling en probeer nog even lekker met haar te tutten en te doen. Hoe droevig het ook is, heel mooi om te horen dat je het een klein plekje hebt kunnen geven. 🤍 Ik wens je heel veel liefde en sterkte toe!

9 dagen geleden

Heel veel sterkte gewenst!

9 dagen geleden

Veel sterkte gewenst 🌹

9 dagen geleden

Oh wat een verdrietig bericht.. heel veel sterkte de komende tijd 💔 je zult hoe dan ook mama worden van een prachtige dochter.

9 dagen geleden

Heel veel sterkte!!!

9 dagen geleden

Heel veel sterkte 😭

9 dagen geleden

Heel veel sterkte!❤️

9 dagen geleden

Heel erg veel sterkte gewenst, wat verschrikkelijk… Deel je verhaal ook gerust in de vlindertuin, daar ga je gelijkgestemden vinden die je ook tips kunnen geven voor de komende tijd. Vergeet geen herinneringen te maken met haar. Duizenden foto’s, een hand- en voetafdrukje… Maak ook zéker een filmpje. Ik bekijk het filmpje dat ik maakte van mijn dochter vaker dan haar foto’s. Hoe hard ook, probeer toch die momenten met haar heel bewust te beleven. Veel moed en liefde gewenst, mama!

9 dagen geleden

Heel veel sterkte 🤍

9 dagen geleden

Heel veel sterkte! 💗

9 dagen geleden

Pff wat heftig voor jullie. Ontzettend veel sterkte gewenst. 😘

9 dagen geleden

Heel veel sterkte🩷. Herinneringen maken is heel waardevol!

9 dagen geleden

Sterkte lieverd ⭐

9 dagen geleden

Sterkte 🤍

9 dagen geleden

Heel veel sterkte

9 dagen geleden

Heel veel sterkte 😞 Weten ze watvoor infectie het is?

9 dagen geleden

Sterkte..❤️

9 dagen geleden

Heel veel liefde en sterke, ik wens je een mooie afscheid toe. Neem vooral de tijd om te rouwen op jouw tempo!

9 dagen geleden

Heel veel sterkte 🩷✨

8 dagen geleden

Wat heftig voor jullie!! Het is altijd zo een verdriet. Mijn vorige is met 24 weken gekomen heeft t ook niet mogen redden. Deze zit er nu 16 weken in. Met 18 weken heb ik een extra echo van mn baarmoedermond om te kijken of alles nog goed zit.