6 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Kan zijn dat dit het ‘hook effect’ is. Dat betekent juist dat je hcg hoog is. Urine mengen met water kan helpen, hoe onlogisch het ook klinkt. Maar als ik jou was zou ik stoppen met testen als je verder geen tekenen hebt van een miskraam. Hopelijk kun je het vertrouwen vinden en binnenkort een goede echo ❤️

3 maanden geleden

Hi, ah dank voor je bericht. Dat stelt me inderdaad iets meer gerust en kan een logische verklaring zijn

3 maanden geleden

Volgens mij zijn testen op een gegeven moment niet meer betrouwbaar na zoveel weken zwangerschap

3 maanden geleden

Gister een vroege echo gehad ivm aflopende testen. Door mijn miskraam verleden mocht ik gelijk komen ter controle. Buiten vermoeidheid, heel sporadisch wat misselijkheid en wat gerommel in mijn buik geen symptomen. Bij de echo kwamen wij tot onze grote verbazing erachter dat ik in verwachting ben van een twee-eiige tweeling. Allebei even groot en allebei met een kloppend hartje 💗💙 Tweelingen zitten helemaal niet in onze familie dus hadden alles behalve dit verwacht… Wij zijn in SHOCK! Als ik jou was, zou ik mij niet te druk maken dus… En mocht je het niet vertrouwen, lekker de verloskundige bellen en je bezorgdheid uitspreken. Hopelijk mag je snel terecht voor een echo, want op dit termijn kan je een hartje zien kloppen.

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Gister een vroege echo gehad ivm aflopende testen. Door mijn miskraam verle ...
Waaauw! Wat gaaf! Geweldig, van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een goede zwangerschap hebt:)

3 maanden geleden

Volgens mij zijn testen op een gegeven moment niet meer betrouwbaar na zove ...
Dit klopt. Dus stoppen met testen. Dat is een vorm van controle houden waar je niets aan hebt, enkel dat je jezelf bang en ongerust maakt. Wacht gewoon je echo af…😌😌