15 Reacties

2 maanden geleden

Luchtige crackers naast je bed, gelijk bij wakker worden eentje eten, helpt mij wel:)

2 maanden geleden

Eten eten eten helpt bij mij! Niet overdreven, maar echt zorgen dat die maag niet leeg komt

2 maanden geleden

Bij de apotheek kan je pilletjes halen tegen de misselijkheid . Gember Thee zou ook moeten helpen

2 maanden geleden

Reactie op Carmen888

Eten eten eten helpt bij mij! Niet overdreven, maar echt zorgen dat die maa ...
Jep, dit heb ik het ook! Als ik maar blijf eten gaat het goed. Zodra ik 2 uurtjes niks eet word ik super misselijk.

2 maanden geleden

Toevallig vanochtend hierover gebeld met de verloskundige. Ze heeft aangeraden om steeds kleine beetjes te eten. Daarnaast idd verse gemberthee of gembercapsules als je niet goed tegen de smaak kan. Ook kan je contact opnemen met de huisarts. Zij kunnen eventueel iets voorschrijven.

2 maanden geleden

Ik heb alles geprobeerd. Gemberthee, steeds wat eten (echt elke 15 minuten, anders is het niet te doen), pillen van de huisarts, niks werkt. Begonnen met ruim 5 weken, inmiddels bijna 9 weken en ik word er ook echt helemaal gek van. Hoop dat het snel over gaat want ik functioneer ook helemaal niet echt op werk hierdoor 😅. Echt zo’n tegenvaller, bij mijn eerste zwangerschap had ik het helemaal niet zo.

2 maanden geleden

Kan je vertellen uit ervaring dat als je het niet red met kleine beetjes eten en drinken en niks binnen blijft , je suprimal kan proberen als dit nog niet werkt meld je bij de huisarts en overleg over medicatie

2 maanden geleden

Ik had dit vorige zwangerschap ook vanaf een week of 6. Zo ver ben ik nu nog niet alleen toen werkte suprimal wel goed! Is bij Etos te koop

2 maanden geleden

Reactie op Lulu26

Ik had dit vorige zwangerschap ook vanaf een week of 6. Zo ver ben ik nu no ...
Mag je suprimal inderdaad gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op Mamatobe8898

Mag je suprimal inderdaad gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap?
Ja suprimal is veilig , je kan beter bij kruidvat etos halen want je krijgt misselijkheid medicatie niet vergoed voor zwangerschap

2 maanden geleden

Ja suprimal is veilig , je kan beter bij kruidvat etos halen want je krijgt ...
Ah top, dankjewel voor je reactie!

2 maanden geleden

Net van de huisarts medicatie gekregen, hopelijk werkt dat voor mij. Ben 7 weken en lig alleen maar plat door de misselijkheid. Merk dat inderdaad constant eten wat verlichting geeft. Maar echt niks smaakt.. word van het idee van eten juist ook weer misselijk.

2 maanden geleden

Met suprimal kan je gewoon auto rijden? Ik ben vandaag 2 keer naar de apotheek geweest om een recept op te halen via de huisarts, en beide keren medicatie met een gele sticker erop

2 maanden geleden

Ik heb op aanrader van de vk gember tabletten gehaald. Ik moet zeggen dat dit wel redelijk helpt bij mij. Je kan ook losse gember kopen er thee van maken.

2 maanden geleden

Reactie op Romyanna24

Ik heb op aanrader van de vk gember tabletten gehaald. Ik moet zeggen dat d ...
Dank je dan ga ik dat proberen