29 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

Ik heb sinds drie dagen ook last van flinke misselijkheid, ben nu 6 weken z ...
Eerste 3 dagen mag het niet

2 maanden geleden

Ik lees dat veel mensen suprimal nemen tegen misselijkheid maar dat zijn tovh reistabletten?? Althans zo worden ze verkocht bij kruidvat

2 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Ik lees dat veel mensen suprimal nemen tegen misselijkheid maar dat zijn to ...
Ja klopt , het valt onder anti.histamine daar vallen praktisch alle anti misselijkheid en anti braak.medicatie onder

2 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Ik lees dat veel mensen suprimal nemen tegen misselijkheid maar dat zijn to ...
Klopt! Maar werkt dus ook voor zwangerschapsmisselijkheid. Het is in principe het eerste medicijn wat de huisarts gaat proberen als je bij ze aanklopt.

2 maanden geleden

Ik vind het misselijk zijn idd een ander soort misselijkheid dan ik ken. Kan het nog niet echt omschrijven. En sinds vandaag ook kokhalzen, na gapen en hoesten bijvoorbeeld. Heel vreemd. Kan niet echt lekker doorgapen ofzo. Herkennen jullie dit?

2 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Ik vind het misselijk zijn idd een ander soort misselijkheid dan ik ken. Ka ...
Jaa herken ik! Als ook maar iets m’n keel irriteert of triggert ga ik al over mn nek. Niezen is dus ook echt heel vervelend want daarna komt alles omhoog 🤢

2 maanden geleden

Ja klopt , het valt onder anti.histamine daar vallen praktisch alle anti m ...
Oh echt joh!! En dan kan je gewoon die van de kruidvat proberen??

2 maanden geleden

Ik merkte het vandaag met tandenpoetsen. Blijven kokhalzen en daarna misselijk, vooral als ik savonds in bed lig.. Meerdere last van?

2 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Ik lees dat veel mensen suprimal nemen tegen misselijkheid maar dat zijn to ...
Ik was de afgelopen week erg misselijk (niet hoeven braken, maar ook niet echt kunnen eten). Sinds gister neem ik Suprimal en ik voel me 100x beter en heb vandaag normaal kunnen eten :) Ik kan het zeker aanraden!