9 Reacties

2 maanden geleden

Ik had bij de eerste 2 zwangerschappen amper last van misselijkheid, nu bij de derde continu met vlagen misselijk. Andere zwangerschappen waren beide meisjes

2 maanden geleden

Ik was bij de tweede ook veel misselijker. Ook veel vaker moeten overgeven. Was echter net als de eerste een meisje. Nu zwanger van de derde maar weer minder misselijk dan de tweede. Geen peil uit op te trekken dus.

2 maanden geleden

Ik had bij mijn zoontje ook nergens last van. Ben nu al 4 weken niet lekker waarvan 1 super slecht. Ben nu 8 weken

2 maanden geleden

Bij de eerste was ik echt iedere ochtend mega misselijk . Nu bij de 2e af en toe wat misselijk ( tot nu toe dan )

2 maanden geleden

Bij mij is het echt veel erger dan bij de eerste. Dat is trouwens wel een meisje geworden 😊. Ik las wel online bij een volgende zwangerschap kan de misselijkheid erger zijn en langer duren….ik ga dinsdag week 9 ik en hang nu al 3 dagen boven de wc. Ik was misselijk precies op de dag dat ik week 6 inging. Ik heb suprimal gebruikt via de huisarts maar werd daar heel slaperig van. Met een kindje van 3,5 in huis niet handig vond ik zelf.

2 maanden geleden

Ik heb het juist andersom; eerste zwangerschap allemaal symptomen en bevallen van een meisje. Nu klachtenvrij bij tweede zwangerschap… ben ook heel benieuwd!

2 maanden geleden

Ik heb nu bij de tweede ook veel meer klachten dan bij de eerste. Eigenlijk de hele dag misselijk en lusteloos. Ben blij dat het zo rustig is op kantoor en ik lamlendig kan zijn 😬 Nu nog ff de dag met een peuter overleven

2 maanden geleden

Ik had bij mijn eerste ook misselijkheid, met emesafene te doen. Deze tweede zwangerschap vind ik de misselijkheid veel extremer, ik lig er helemaal af 😅.

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Ik had bij de eerste 2 zwangerschappen amper last van misselijkheid, nu bij ...
Hier exact hetzelfde! Ben benieuwd 😅