22 Reacties

2 maanden geleden

Heb me al aangemeld, maandag starten.

2 maanden geleden

Deze reclame is nu oprecht al veel te vaak gedeeld, zowel door 24Baby als nu al verschillende topics in deze groep. Waarom zo pusherig over een organisatie die überhaupt niet eens eerlijk is? 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Op mijn eerdere geplaatste bericht over moeders voor moeders heeft een dame een artikel gedeeld, het is dus helemaal niet zo dat de urine wordt gebruikt voor andere vrouwen....

2 maanden geleden

Ik overweeg om er weer mee te stoppen

2 maanden geleden

Zolang ze niet transparant zijn aan wie ze de HCG doorverkopen, doe ik niet mee. Voor zover ik weet, wordt in Nederlandse fertiliteitsklinieken synthetische HCG gebruikt dus ik weet niet waar het terecht komt. Ik pas 👋🏼

2 maanden geleden

Mijn urine hebben ze echt niet nodig hoor. Er zijn ook kunstmatige stoffen die het kunnen vervangen. En vind het een vage organisatie. Doe ik niet aan mee

2 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Deze reclame is nu oprecht al veel te vaak gedeeld, zowel door 24Baby als n ...
Hier sluit ik me volledig bij aan. Ontransparante partij waarbij totaal niet helder is aan welke partijen zij de hcg verkopen (en hier dus ook winst op maken). Ik vind de reclame die door dit forum wordt gedaan voor MVM ook gek gezien de informatie uit onderzoek.

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Op mijn eerdere geplaatste bericht over moeders voor moeders heeft een dame ...
Het artikel is mij niet bekend. Zou je het hier willen delen?

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Het artikel is mij niet bekend. Zou je het hier willen delen?
Mijn post heet ook "moeders voor moeders" dan kan je mijn post vinden en daaronder in de reacties staat het linkje

2 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Deze reclame is nu oprecht al veel te vaak gedeeld, zowel door 24Baby als n ...
Ik ken alleen het psoitieve verhaal van uit deze app. En weet verder dat het al sinds 1931 bestaat, al 90 jaren. Dus ben een beetje verbaasd dit te lezen

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Mijn post heet ook "moeders voor moeders" dan kan je mijn post vinden en da ...
Kan je me misschien zeggen van welke datums. Ik zie zo veel posts

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Kan je me misschien zeggen van welke datums. Ik zie zo veel posts
https://archive.ph/20240521153206/https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/wat-doet-moeders-voor-moeders-met-de-ingezamelde-urine-van-zwangere-vrouwen-een-zoektocht~be86a0bf

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

https://archive.ph/20240521153206/https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergr ...
Thanx

2 maanden geleden

Ik ben zwanger na een langdurig fertiliteitstraject en het is uiteindelijk gelukt na het gebruik van medicatie met het natuurlijke HCG hormoon. Ik ben dus heel blij dat deze organisatie bestaat 🙌🏻

2 maanden geleden

Reactie op Monkie96

Ik overweeg om er weer mee te stoppen
Kan je er trouwens zo elk moment mee stoppen? Als het niet bevalt

2 maanden geleden

Reactie op louder91

Ik ben zwanger na een langdurig fertiliteitstraject en het is uiteindelijk ...
Daarom ga ik met deze eerste zwangerschap meedoen. Het idee dat je een ander er mee kunt helpen is toch geweldig. En ja jammer van die negatieve journalistiek, maar ik blijf van het goede uitgaan🥰

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Kan je er trouwens zo elk moment mee stoppen? Als het niet bevalt
Nou ja ze kunnen je niet dwingen toch?

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Nou ja ze kunnen je niet dwingen toch?
Ik ben toch blij dat ik het bericht heb aangemaakt, daar ik hier nu op gewezen wordt. Ik had me aangemeld, maar het voelt voor mij ook niet meer goed na alles gelezen te hebben; waar het uberhaubt heen gaat en het conserveermiddel dat niet zo gezond is om in te ademen en doet kokhalzen. En dat er dus gewoon alternatieve middelen beschikbaar zijn. De organisatie vertelt dit er allemaal niet bij natuurlijk..

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Kan je er trouwens zo elk moment mee stoppen? Als het niet bevalt
Ga ik wel van uit , en zo nier San laat ik de kratjes gewoon leeg en kunnen ze ze leeg ophalen

2 maanden geleden

Ik wilde met mijn eerste zwangerschap dolgraag helpen en dus meedoen, na het aanmelden en een telefoontje, deed mevrouw even een snelle adressen check en kwam tot de conclusie dat de kratten niet bij mij voor de deur opgehaald konden worden en of ik aan de overburen wou vragen of ik het bij hun kon neerzetten, want daar kon het wel opgehaald worden. Nou je begrijpt a) ik ga onbekende mensen niet vragen of ik mijn urine voor hun voordeur neer mag zetten en b) pril zwanger en nog onzeker met kratten lopen sjouwen zag ik ook niet zitten. Was dus geen succes hier.